.

Beantwoord

Internet bundel op nul gezet. Hoe kan dat zomaar?

  • 25 October 2015
  • 7 reacties
  • 121 Bekeken

Badge
Waarom is mijn internet bundel m.i.v. 1 nov op nul gezet? Ik had steeds 500 Mb.
icon

Beste antwoord door Tiury 26 October 2015, 16:21

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Iemand moet de bundel hebben stopgezet. Als jij dat niet was, heeft iemand anders misschien toegang tot jouw Mijn Simyo omgeving? Heb je van de wijziging ook een email bevestiging ontvangen?
Badge
Nee geen bevestiging ontvangen. Zag het bij toeval. Heeft het iets met tarief wijzigingen te maken? Dat zag ik overigens ook nu bij toeval.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi klaashoogland,

Ik heb het idee dat er sprake is van een weergavefout. Want zoals ik kan bevestigen; je hebt inderdaad geen bundels gewijzigd en er staat ook geen opdracht hiervoor klaar. Je hebt dus volgende maand gewoon een 500 MB bundel tot je beschikking.

Zou je hier misschien een screenshot van kunnen maken? Dan kan ik uitzoeken hoe dit komt 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je hulp Scotsman 🙂!
Badge
Hoi Tiury
Screenshot heb ik als reply met de mail gestuurd. Zetten jullie hem terug of moet ik zelf een nieuwe bundel uitzoeken? Zag dat de 500 Mb er niet meer is. Dank je.
Mvg Klaas
Reputatie 6
Badge +10
Hoi klaashoogland,

Zoals ik in mijn berichtje hierboven schrijf is het enkel een weergave fout; je hebt volgende maand gewoon de 500 MB bundel 🙂. Bedankt voor je e-mail. We gaan uitzoeken hoe het komt en het oplossen.

Groetjes, Tiury
Badge
Ok vriendelijk dank. Succes met uitzoeken.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi klaashoogland,

Onze IT afdeling pakt deze verwarrende weergave met spoed op 🙂!

Groetjes, Tiury

Reageer