.

Beantwoord

Internet abonnement wijziging te vroeg ingegaan, wat nu?

  • 8 August 2014
  • 1 reactie
  • 249 Bekeken

Hoi!

Ik ben een aantal maanden in het buitenland en wilde alvast mijn abonnement wijzigen omdat ik in september terugkeer naar NL. Zo ook wilde ik internet wijzigen, alleen het was pas na de laatste stap zichtbaar dat dat al in augustus ingaat, iets wat ik perninent niet zou willen, ik ben namelijk niet in NL momenteel... ik kan het alleen niet ontdekken hoe ik het terug kan zetten, weet iemand dit? vind het erg zonde van mijn geld als ik ongewilde deze wijziging per nu in moet laten gaan...

groeten Mieke Driessen
icon

Beste antwoord door Ernst 11 August 2014, 10:52

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Mieke84, welkom op het forum van Simyo :)

Wanneer je een bundel wilt wijzigen en je doet dit uiterlijk 4 voor het einde van de maand, dán gaat het de 1e in.
Als je geen bundel hebt en je klikt er 1 aan, is dat geen bundelwijziging. Een bundel kiezen terwijl je er geen hebt betekent dat deze meteen in gaat. Dit geldt bijvoorbeeld ook voor Onbeperkt SMS.
Dit is zo omdat je dan meteen goedkoop kunt internetten of SMS'en. Wij weten niet dat je nog in het buitenland zit :(

Op Mijn Simyo zie je ook vlakbij het veld waar je je bundels kunt kiezen of wijzigen in het blauw de tekst:
"Wanneer gaat een aanpassing in? i"
Als je daar op klikt zie je een tekst met als laatste zin:
"Had je nog geen internet-/smsbundel of 4G dan gaat deze direct in."

Nu heb je ook al via Twitter hierover contact gehad afgelopen weekend en mijn collega heeft toegezegd om je de kosten voor die bundel te vergoeden voor deze maand 😃

Reageer