.

Beantwoord

Internet aangevraagd, maar dit is niet gebeurd per 1-8, wat nu?

  • 1 August 2014
  • 9 reacties
  • 431 Bekeken

Badge +1
Ik ben even abuis over de datum maar we zijn 5 juli terug van de vakantie gekomen en het was in ieder geval na die tijd dat ik mijn sim only
Abonnement met ingang van vandaag overgezet heb naar een jaar abonnement met internet nu is het 1 aug en het abonnement is niet aangepast.
Ik wil graag 500 mb internet en 100 belminuten voor 11 euro per maand maar helaas het is niet overgekomen netjes langer als 5 dagen geleden aangevraagd jammer moet ik nu weer een maand wachten op mijn nieuwe abonnement?
icon

Beste antwoord door Kim 3 August 2014, 20:13

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +6
Hoi C.J.Gruben,

Als ik het goed begrijp was de bedoeling dat je je abonnement zou vastleggen bij ons met een jaar en dat dan vanaf 1-8 je de Simyo 100 en een Internetbundel 500 zou hebben, maar dat dit niet is gebeurd, klopt dat?

Ik zie ook helaas niet terug dat je deze aanpassingen in je abonnement hebt gedaan, maar het kan alsnog 🙂, maar dan zal de Simyo 100 inderdaad pas per 1-9 ingaan. Daarentegen kan je wel nu je abonnement al voor een jaar vastleggen en de Internetbundel zal daarbij per direct ingaan, omdat je momenteel nog geen Internetbundel hebt.

Ik hoor graag van je of ik hiermee je vraag heb beantwoord? 🙂
Badge +1
Ja hiermee is mijn vraag beantwoord denk ik als ik het goed begrijp kan ik het alla minute regelen maar dan houd alleen mijn beltegoed tot 1 september en mijn internet abonnement gaat direct in. Dan heb ik nog een vraag kan ik dat regelen vanaf mijn Simyo? En dan krijg ik de door mij gekozen aantal mb s voor de rest van de maand? Zodat per 1 september alles weer gelijk loopt?
Badge +1
Oh wacht nu snap ik het ik verander het in mijn simyo daar staat dat de bel minuten en de sms'jes op 1 september ingaan en dat het internet nu ingaat, prima helemaal goed maar ik nergens bevestigen dat ik dat goed vind, er staat dat er een mailtje komt met de voorwaarden en dat ik er binnen 14 dagen vanaf mag....
Heel fijn maar geen mailtje daar gaat het dus mis....
Badge +1
Het werkt pffff ...
Ik probeerde via mijn iPad de aanmelding te regelen maar ik kreeg niet de volledige pagina daardoor zag ik de vragen onderin niet en dus vroeg ik een verandering aan zonder dit te bevestigen. Dat was namelijk niet zichtbaar.
Hier ligt een uitdaging voor jullie It afdeling de aanmeldpagina ook toegankelijk maken voor iPad. Groetjes
Reputatie 5
Badge +11
Hey C.J.Gruben,

Nou, gelukkig is het inmiddels gelukt :)
De reden waarom het niet zo wilde lukken met je iPad is omdat onze website gebruik maakt van Flash en Apple minder dan niets te maken wil hebben met Flash.
Er bestaan wel applicaties waarmee je gebruik kunt maken van FLash op je iPad, namelijk:
Puffin
SkyFire
Photon Flash
Edge
iSwifter
Badge +1
Bedankt die ga ik natuurlijk proberen.
Sorry, Off-topic, zijn die er ook voor Android?
Hallo allemaal , ik heb even een klein vraagje. Ik heb nu vandaag mijn abonnement veranderd van 200 belminuten naar 200 belminuten en 1000 mb. Er staat in de my simyo-app dat ik nu al 1000 mb tot mijn beschikking heb , maar klopt dat wel? Want er stond dat dit pas inging vanaf 1 september.

Mvg,
Tim Romijn
Reputatie 6
Badge +10
Sorry, Off-topic, zijn die er ook voor Android?

Hoi wouter0602,

Adobe Flashplayer ondersteunt Android wél gelukkig 🙂 Dit is de originele flash, dus ik adviseer je die te gebruiken.


Hallo allemaal , ik heb even een klein vraagje. Ik heb nu vandaag mijn abonnement veranderd van 200 belminuten naar 200 belminuten en 1000 mb. Er staat in de my simyo-app dat ik nu al 1000 mb tot mijn beschikking heb , maar klopt dat wel? Want er stond dat dit pas inging vanaf 1 september.

Mvg,
Tim Romijn


Hoi Timromijn,

Volgens mij kwam ik je vanmorgen al tegen op Twitter met dezelfde vraag 😉 Als je géén internetbundel hebt en je bestelt hem op Mijn Simyo, gaat de bundel direct in en kun je er gelijk gebruik van maken! (Maar dat had je al begrepen via Twitter ;))

Reageer