.

Vraag

Ingang opwaarderen internetbundel

  • 14 April 2013
  • 5 reacties
  • 394 Bekeken

Als je halverwege de maand je internetbundel van 200 mb opwaardeert naar 500mb, wanneer gaat dat dan in?
meteen of de volgende maand pas?

5 reacties

Hoi, ik heb soortgelijke vraag: ik had alleen sms/beltegoed en heb vandaag de Blackberryinternet bundel geactiveerd; ik begrijp dat je 4 dagen voor het eind van de maand een verandering door moet geven . Nu staat er wel bij mijn gegevens dat ik nog 580MB heb, van de 1000MB. Heb ik dus nu nog de helft van de maand april internet? en zoja wordt het maandtarief dan verrekend? of is de activering van internet vanaf 1 mei. Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +9
@ JudithG, Wijzigingen gaan standaard mij de 1e van de volgende maand in (mits op tijd gemeld, voor of op de 25e van de maand, een moderator weet dit exact)

@Hinde, je hebt een proportioneel deel van je maandbundel gekregen, ik weet niet of je al gebruikt hebt van de bundel. Wat je krijgt de eerste maand (zowel bel, sms en internet is (rekenvoorbeeld) ingangsdatum 13 april 0:00, restant van de maand 18 dagen, 18/30*1000 MB = 600 MB, op 1 mei krijg je voor de maand mei 1000 MB.
Over de eerste periode betaal je ook het proportionele bedrag, in bovenstaand rekenvoorbeeld dus 60%.

Frans
Bedankt Frans voor de uitleg. Ik was tevens een beetje voorbarig op het forum aan het zoeken...heb keurig een mail ontvangen ! groet Carla
Reputatie 2
Badge +4
Bedankt Frans voor de uitleg. Ik was tevens een beetje voorbarig op het forum aan het zoeken...heb keurig een mail ontvangen ! groet Carla

Hoi Hinde,

Welkom op het Simyo forum!
We zijn blij om te vernemen dat je vraag is beantwoord en wensen je nog veel plezier met je Simyo aansluiting!

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Als je halverwege de maand je internetbundel van 200 mb opwaardeert naar 500mb, wanneer gaat dat dan in?
meteen of de volgende maand pas?


Hoi JudithG,

Welkom op het Simyo forum!
Als je een bundelwijziging voor de 25ste van de maand aanvraagt wordt deze op de eerste van de daaropvolgende maand uitgevoerd. Als je na de 25ste een bundelwijziging aanvraagt wordt deze een maand later uitgevoerd.
Een voorbeeld:
- bundelwijziging op 16 april wordt op 1 mei uitgevoerd
- bundelwijziging op 28 april wordt op 1 juni uitgevoerd

Je kunt de bundelwijziging via de persoonlijke pagina onder het tabblad 'overzicht' aanvragen.

Groetjes,

Manisha

Reageer