.

Vraag

Ik zie mijn bundelwijziging niet terug, hoe kan dat?

  • 2 September 2023
  • 21 reacties
  • 165 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb afgelopen maand mijn abonnement van 6 GB naar 12 GB verhoogd.

Staat ook keurig in de Symio app.

Alleen op mijn startscherm staat nog steeds 6 GB.

Als ik datagebruik instel op bv 10 GB staat er dat ik nog 2 GB beschikbaar, bij 12 gb sta ik in het rood heb. Heb het maar weer op 6 GB gezet Hoe krijg ik dit voor elkaar. Voordat ik extra kosten krijg mocht ik over de 6 GB gaan.

👍

~admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

 


21 reacties

Hallo @GeneDrums het naar boven of beneden  bijstellen van je internetbundel bi.nnen je pakket gaat altijd per de 1e van de volgende kalendermaand in. Heb je daar rekening mee gehouden?

Alleen extra bundels die je koopt gaan per direct in en zijn 1 maand geldig.

 

 

Reputatie 1

Hallo JanD .bedankt voor je reactie.

Maar ik heb de bundel aan het begin van vorige maand bijgesteld. Hij staat ook in de Symio app op 12 Gb . Alleen op het startscherm staat nog steeds 6GB

Reputatie 7

@GeneDrums Wat staat er in je Mijn Simyo?

Reputatie 1

Hoi RicoK

In mijn Symio staat 12 GB.

Morgen @GeneDrums 

Wacht ff. Heb je misschien een Android telefoon en heb je op de telefoon de limiet niet goed ingesteld?

Of heb je een Simyo widget die niet klopt?

Reputatie 1

Hoi RicoK

Bedankt

In mijn Symio staat 12 GB. Dat klopt dus .Vandaar mijn vraag, waarom er op het startscherm 6 GB staat

 

Reputatie 7

@GeneDrums verwijder de app eens en installeer deze opnieuw. Kijk dan eens wat er op het startscherm staat. Zoals jij het stelt lijkt het wel een synchronisatie probleem. Wel gek.

Overigens; het is Simyo, geen Symio. 😉

En kijk eens naar wat @Friesian zegt. Heb je het niet over een widget op een startscherm?

Verwijderd, begreep het eigenlijk nog niet.

 

App verwijderen zal niet nodig zijn verwacht ik. Bij instellingen, apps, Simyo - gegevens en cache wissen in opslag zal voldoende zijn. Daarna de app weer opnieuw instellen.

Reputatie 1

Bedankt .

Ik ga alle tips uitproberen 👍👍

Een klein verzoek. Maskeer je 06 nummer maar plaats eens een screenshot van wat je ziet..

Reputatie 1

 

 

Heb je misschien een app gedownload die deze gegevens laat zien? Of zijn het toch de ingesteld op de telefoon limit…?

Kijk toch ff bij instellingen, mobiele netwerken, gegevensgebruik hoe de limiet ingesteld staat.

Reputatie 7

Wat hier te zien is, komt absoluut niet bij Simyo vandaan. Dit is een eigen instelling.

Reputatie 1

Misschien klopt dat .Heb het een en ander nagekeken. Denk nu, ook dankzij de feedback dat het zit in de veiligheidsapp van de telefoon. Redmi.

Reputatie 1

Probleem opgelost, lag dus niet aan Simyo. Maar aan de instellingen van de ingebouwde app van mijn Redmi telefoon 

Dank voor alle tips

Wat hier te zien is, komt absoluut niet bij Simyo vandaan. Dit is een eigen instelling.

We komen er wel, al is het met een omweg. 😀

Fijn dat het is opgelost @GeneDrums en nog een fijne zondag! Bedankt voor de terugkoppeling!

Reputatie 7

@GeneDrums Fijn dat het is opgelost! Bedankt voor de terugkoppeling.

@Friesian We komen er zeker wel. Van de openingspost van @GeneDrums kon ik echter geen chocolade maken. Maar na het doorvragen van ons werd het ‘probleem’ duidelijk.

@RicoK Een screenshot heeft al vaker geholpen. Ook toen iemand de Google play store “verwijderd” had. 😉😎

Even wat zoekwerk gedaan. Voor de geïnteresseerde lezers, eventueel ook moderators. Het gaat om dit topic van Viool.

Ik heb altijd al gezegd - het gaat mij niet om het beste antwoord maar om - het best helpende antwoord.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @GeneDrums,

Bedankt voor je bericht. Wat goed om te zien dat je er inmiddels uit bent gekomen met de hulp van @JanD@RicoK@Friesian en @abj. Super bedankt voor jullie hulp, toppers! 😄

Groetjes,
Roeqajja

Reageer