.

Beantwoord

Ik wil voor een tweede keer verlengen, kan dat?

  • 20 September 2016
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Hallo,

Ik heb al een abonnement bij simyo vanaf december 2014, ik heb mijn abonnement dus al eerder verlengd met een jaar. Maar eind 2016 loopt mijn abonnement weer af, hoe kan ik deze wederom met een jaar verlengen?

Met vriendelijke groet,
Lynn Beumers
icon

Beste antwoord door Jihane 21 September 2016, 11:03

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hi LynnBeumers,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat ontzettend leuk dat je nogmaals wilt verlengen! 🙂 Het verlengen is nooit echt nodig, omdat je abonnement doorloopt zodra je contract is afgelopen. Het enige dat dan anders is, is dat je dan een maandelijks opzegbaar abonnement hebt (en niet meer 'vast zit' aan een contract). Natuurlijk heeft het verlengen wel heel veel voordelen: je kunt dan bijvoorbeeld gebruik maken van de verlengbundels.

Je kunt bij Simyo slechts één keer verlengen. Zodra ook dat jaar is afgelopen, kun je niet meer verlengen. Maar je kunt wel gebruik maken van de verlengbundels! Kortom: allemaal maar goed nieuws voor jou. Je kunt straks niet meer verlengen, maar je plukt wel alle verlengvruchten 😉 Je abonnement blijft helemaal hetzelfde, behalve dat je straks maandelijks kunt opzeggen.

Ik hoop dat het nu helemaal helder is! Als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag.

Groetjes,
Jihane

Reageer