.

Beantwoord

Ik wil mijn jaarabonnement opzeggen

  • 21 August 2013
  • 4 reacties
  • 1029 Bekeken

Badge
Kan je een jaar abonnement op een ofandere manier toch opzeggen terwijl je abonnement nog 4 maanden duurt
icon

Beste antwoord door Ernst 23 August 2013, 09:27

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Jammer dat je weggaat.
Je kunt het contract afkopen. Je betaalt dan alleen nog de resterende maanden van je jaarcontract. Je betaalt altijd het contract af welke vanaf de start van het abonnement actief was. Dus de bundels, zoals afgesloten in het jaarabonnement, maal de resterende maanden worden in rekening gebracht na de opzegging. Een moderator hier kan het voor je regelen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi nadiavoort,

Je kunt inderdaad je contract afkopen, zoals de leon al aangeeft. Je hebt je bundels nooit gewijzigd, dus kun je zelf al een beetje berekenen wat een afkoop je kan kosten: je contract loopt tot 21 december dit jaar.

Als je dit écht heel graag wil, dan wil ik dat nogmaals bevestigd hebben van je, waarna ik onze financiële afdeling vraag je contract per 1 september te ontbinden en de afkoopsom te berekenen.

Ik kan begrijpen dat je wél je nummer mee wil nemen naar je nieuwe provider, dat kan, en kun je aanvragen om op 1 september te laten gebeuren.
Je nieuwe provider zal de volgende opmerking moeten plaatsen bij de aanvraag nummerbehoud (en geef dit door!) ;ivm afkoop
(inclusief puntkomma)

Als je uiterlijk 25 augustus bevestigt, kan het allemaal al op 1 september geregeld zijn. Ben je later met bevestigen, dan wordt het 1 oktober...
Je abbo afkopen voor die aantal maanden is een hele dure manier om van je abbo af te komen omdat Simyo je een afkoop factuur stuurt voor de pakketten waarmee je bent ingestapt aan het begin van je jaar contract . Die vermenigvuldigen ze met de aantal openstaande maanden.

Het is veel voordeliger om je abbo nu om te zetten naar de kleinste belbundel (€ 3,- per maand voor bellen want data bundel kun je per de volgende maand gewoon uitzetten) en dan een maand voor het verlopen van je contract op te zeggen

Succes!

Gr,
Martijn
Reputatie 5
Badge +11
Je abbo afkopen voor die aantal maanden is een hele dure manier om van je abbo af te komen omdat Simyo je een afkoop factuur stuurt voor de pakketten waarmee je bent ingestapt aan het begin van je jaar contract . Die vermenigvuldigen ze met de aantal openstaande maanden.

Het is veel voordeliger om je abbo nu om te zetten naar de kleinste belbundel (€ 3,- per maand voor bellen want data bundel kun je per de volgende maand gewoon uitzetten) en dan een maand voor het verlopen van je contract op te zeggen

Succes!

Gr,
Martijn



Hi mavazi,

In dit topic heb ik m'n mening gegeven over je tip 😉

Reageer