.

Beantwoord

Ik wil mijn contract opzeggen, hoe doe ik dat?

  • 23 August 2015
  • 9 reacties
  • 658 Bekeken

Ik wil mijn contract opzeggen? Hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 23 August 2015, 22:19

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Abonnement opzeggen!

Ben eigenlijk wel benieuwd waarom je wilt opzeggen...!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Abdel,

Welkom op het Simyo Forum.

Indien je wilt overstappen naar een andere provider met nummerbehoud is dit niet aan te raden.
Indien je opzegt om die reden. Niet doen. Dit voorkomt vervelende verrassingen zoals dat het nummer foetsie is.
Je nieuwe provider doet een aanvraag nummerbehoud als je dat wilt en zegt daarmee direct het contract met Simyo op.
Waarom wil je eigenlijk weg bij Simyo?

Heb ik je zo goed geholpen?
Hallo, ik heb een goedkopere abonnement gevonden. Mijn Simyo abbo loopt volgende maand af. Dus vroeg mij af hoe ik het kan opzeggen
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Abdel,

Dan moet je niet opzeggen.
Je nieuwe provider zegt bij de aanvraag nummerbehoud je abonnement op?

Je weet dat je iedere maand je bundels bij Simyo kan aanpassen en MB's kunt bijkopen?
Ja maar ik hoef geen nummerbehoud te hebben. Moet ik alsnog zelf mijn abbo opzeggen?
Hoi Abdel.

Dat zou ik zeker doen. Geen nummerbehoud betekent dat je met een ander 06 nummer een overeenkomst aangaat met die andere provider, dus ook abbokosten.
Zeg je niet het abbo op van Simyo dat een jaarabbo was dan wordt het verlengd maar wel maandelijks opzegbaar !
Je behoud kosten van Simyo indien je dus niet opzegd.

Mijn advies, volg de raad op van Scotsman.

Friesian
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Abdel,

In dat geval moet je het abonnement zelf opzeggen via Mijn Simyo.
Thanks voor alles. Het is gelukt
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Abdel, welkom op het forum van Simyo :)

Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen.

Erg jammer dat je ons gaat verlaten :’( Scotsman, maikel.twinnie en Friesian hebben je op de goede manier geïnformeerd. Wat een teamwork jongens, bedankt 😃

Zoals ze zeggen hoef je niet op te zeggen, wanneer je over gaat stappen met nummerbehoud. Je nieuwe provider kan dan je Simyo abonnement opzeggen.

Als je geen nummerbehoud aanvraagt, dan is het natuurlijk wel belangrijk dat je zelf opzegt. Ik zie dat je dit inmiddels al hebt gedaan via Mijn Simyo. Je abonnement stopt op 1 september.

Heb je nog vragen?

Reageer