.

Beantwoord

Ik wil mijn abonnement verlengen met korting. Hoe doe ik dat?

  • 25 November 2016
  • 5 reacties
  • 147 Bekeken

Badge
Heb abonnement van €5 per maand ( 100 min.)
Heb ooit bericht gehad dat na 1 jaar het abonnement €1 per maand goedkoper zou worden. Klopt dit ?
icon

Beste antwoord door Asma 27 November 2016, 13:18

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Sjakie47,

Het klopt dat je abonnement € 1,00 goedkoper wordt als jij je abonnement met nog een jaar verlengt!

Als je jaarcontract binnen drie maanden afloopt, dan krijg je al de mogelijkheid om je abonnement met extra voordeel te verlengen via https://Mijn Simyo.

Ik zal het je makkelijker maken door je dit verlengingsaanbod toe te sturen. Je hoeft alleen nog maar op de link in de mail te klikken om je abonnement te verlengen. ;)

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Asma
Hey simyo!
December kan ik weer verlengen. Als ik niets doe,word mijn abo dan automatisch verlengt? Ben erg tevreden zo!
Groetjes, Kyra
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kyra123,

Wat leuk je weer terug te zien op ons forum :)

Allereerst vind ik het erg leuk om te zien dat je zo tevreden bent met Simyo en jouw abonnement! Je kunt bij ons maar 1 keer kiezen voor een verlenging. Ik zie dat jij dit al eens gedaan hebt en dus gebruik maakt van de meest voordelige bundels. Als jouw contract straks gaat verlopen in december, zal deze inderdaad maandelijks opzegbaar worden en doorlopen onder dezelfde voorwaarden.

Ook het wijzigen van je bundels kan na je contract nog steeds onder dezelfde voordelige voorwaarden. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Dank je wel! 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan, Kyra123 🙂 Als we nog eens iets voor je kunnen doen, dan zien we je graag terug op het forum!

Groetjes,
Angela

Reageer