Ik wil mijn abonnement opzeggen, maar mijn nieuwe provider krijgt steeds het antwoord, dat het wordt geweigerd
Zolang je nog binnen je contract zit bij Simyo kun je nog niet weg bij Simyo tenzij je de resterende maanden afkoopt.
Als je met nummerbehoud weg wil, moet je NOOIT zélf je nummer opzeggen, want een zelf opgezegd nummer kan niet worden overgenomen door een nieuwe provider. De nieuwe provider zegt dan bij de eerst volgende mogelijkheid je nummer/aansluiting bij Simyo op.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag even met je mee!
Op je aansluiting zie ik dat je een lopend contract hebt tot volgend jaar. Om deze reden kun je dus nog niet overstappen naar een andere provider, tenzij je je abonnement afkoopt zoals
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Groetjes,
Roeqajja
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.