.

Beantwoord

Ik wil graag een tweede abonnement afsluiten. Hoe doe ik dat?

  • 15 April 2017
  • 3 reacties
  • 457 Bekeken

Is het mogelijk om een tweede abonnement op mijn naam af te sluiten met dezelfde voorwaarden? Het eerste abonnement is namelijk in gebruik bij mijn dochter en ik wil zelf ook gebruik gaan maken van Simyo.
icon

Beste antwoord door Asma 16 April 2017, 13:12

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Monique Groen,

Welkom op het Forum!

Wat leuk dat je nog een abonnement bij ons wilt afsluiten. :D

Ik heb de aansluiting van je dochter erbij gepakt en zie dat zij € 16,- betaalt voor 100 minuten en 1000 MB. Sinds 14 maart bieden wij nieuwe bundels aan waarmee zij voordeliger uitkomt. Wanneer zij haar bundels wijzigt via Mijn Simyo onder het tabblad Overzicht , betaalt ze nog maar € 15,- per maand. En dit geldt ook voor jou! Wanneer je een nieuwe (maand)abonnement afsluit via onze website dan betaal je hetzelfde.

Wist je trouwens dat je een nieuwe abonnement met extra korting kunt bestellen? Als je de bestelling plaatst via de VriendenDeal van je dochter, dan krijgen jullie allebei € 10,- korting. De korting gaat in als je nieuwe abonnement ingaat. Ga hiervoor naar de Mijn Simyo pagina van je dochter en klik op het tabblad VriendenDeal. Hier vind je de juiste link om de bestelling met extra korting te plaatsen.

Laat je het mij weten of het lukt op deze manier?

Groetjes,
Asma
Hoi Asma, dank je voor je uitgeleg. Ik heb het abonnement van mijn dochter net gisteren aangepast en betaal vanaf 1 mei €10,-. Dit omdat ze al 9 maanden een abonnement heeft (op mijn naam). Kan ik hetzelfde abonnement tegen die prijs voor mezelf afsluiten? Groet Monique
Badge +7
Hoi Monique Groen,

Dat is nog een stuk goedkoper, wat fijn! Helaas is dit voor jou nog niet mogelijk 😞 Jouw nieuwe abonnement wordt gezien als nieuwe klant. Jij kunt daarom kiezen uit de bundels die op onze Sim Only bestelpagina staan. Na 9 maanden kun je ook gebruik maken van de bundels die je dochter nu krijgt.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

Reageer