.

Beantwoord

Ik moet meer betalen. Hoe zit het met de nieuwe tarieven?

  • 11 November 2015
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Badge
Goedemorgen,

Zojuist was ik mijn bundel aan het bekijken en zag toen dat ik nog een oude bundel heb waarbij ik voor 300 belminuten €6,- betaal. De nieuwe bundel kost €5,- voor precies hetzelfde (300) aantal belminuten.
Wanneer ik 5,- voor 300 belminuten aanklik, kan ik dit alsnog niet doorvoeren omdat ik dan gedwongen wordt ook een keuze te maken uit de huidige internetbundels, maar de oude (nu niet meer beschikbare) bundel die ik heb wil ik wel graag gewoon houden.
Mijn vraag: kan ik mijn bundel alsnog bijstellen van 6 naar 5 euro per maand voor 300 belminuten zonder mijn oude internetbundel te hoeven verliezen (en eigenlijk ook de vraag waarom niet automatisch mijn bundel 5 euro is gaan kosten i.p.v. 6 euro, een beetje klantonvriendelijk eerlijk gezegd; een trouwe klant kan meer betalen :')).

Met vriendelijke groeten,
Laura
icon

Beste antwoord door Angela 12 November 2015, 12:27

Bekijk originele reactie

3 reacties

Welke internet bundel heb je nu?

En wat jij graag had willen zien (dat Simyo het aanpast) dat mag Simyo niet. Daarom heeft Simyo ook mails gestuurd over de nieuwe bundels en de bijbehorende tarieven.

Lees hier daarover.
Badge
Ik heb nu 1500 mb met flex 4G.

Aah vandaar!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Laura2402,

Goed dat je dit komt navragen!

Het klopt dat wij deze bundel niet meer aanbieden. Op het moment dat jij jouw belbundel wilt wijzigen, is het de bedoeling dat je kiest voor de nieuwe tarieven. Zie jij de optie 'Nog een jaar' ook staan? Je kiest dan voor een verlenging van jouw contract. Je kunt hierbij kiezen voor extra voordelige bundels voor verlengende klanten.

Zie je dit staan en wat vind je van dit aanbod?

Groetjes,
Angela

Reageer