.

Beantwoord

Ik kreeg een melding over een verlengingsaanbod. Waar kan ik deze vinden?

  • 24 July 2017
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Ik opende laatst de simyo-app en kreeg toen een melding dat Simyo een leuke aanbiending voor me zou hebben als ik verlengde. Echter toen ik op de aanbieding klikte verscheen er niks en daarna heb ik nergens meer die boodschap gekregen. Kortom ik weet niet wat Simyo mij kan bieden. Ik heb ook een Ziggo-abonnement dus overweeg sterk om naar Vodafone over te stappen, maar ben op zich heel tevreden over Simyo. Alleen vind ik de factuur wel erg hoog als ik iets over mijn bundel ga. Vandaar interesse in onbeperkt bellen en hoge databundel.
icon

Beste antwoord door Samantha 25 July 2017, 11:42

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Je eerste deel van het verhaal, er schijnt een probleempje te zijn met de app over deze waarschijnlijk onterechte melding.

Wat betreft onbeperkt bellen deze bied simyo ook aan.........en tja grotere/onbeperkte Internetbundels daar ga ik niets meer over zeggen 🤐😉
Badge +7
Hoi Kees Haest,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je je verlengaanbod niet meer terug kunt vinden 😞 Ik zie dat je al een keer verlengd hebt. Je kunt bij ons maar 1 keer verlengen. Je maakt dus al gebruik van onze goedkoopste bundelprijzen. Deze melding heb je dus onterecht ontvangen. Sorry voor de verwarring!

Jouw abonnement loopt tot 1-8-2017. Daarna wordt je abonnement maandelijks stilzwijgend verlengd en wordt hij maandelijks opzegbaar. Je kunt nog steeds gebruik maken van dezelfde bundels als je nu hebt, tegen dezelfde prijzen.

Je kunt je bundels ook nog steeds wijzigen. Je hebt nu een belbundel van 300 minuten en een internetbundel van 2000 MB. Voor € 12,00 per maand kun je onbeperkt bellen en ook voor € 12,00 per maand heb je een internetbundel van 4000 MB. Dit komt dus neer op € 24,00 per maand. Dit kun je wijzigen op Mijn Simyo, bij 'Bundels aanpassen'. Deze wijziging gaat vervolgens per de 1e van de volgende maand in.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ron H, Bedankt voor je hulp 🙂

Reageer