.

Beantwoord

Ik kan mijn man niet aanmelden via de Vriendendeal. Wat kan hij doen?

  • 7 March 2017
  • 7 reacties
  • 120 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 7 reacties
Mijn echtgenoot probeert al een paar dagen de vriendendienst te gebruiken die ik hem verstuurd heb. Dat lukt niet. Wat kan hij doen?
icon

Beste antwoord door Samantha 7 March 2017, 14:05

Bekijk originele reactie

7 reacties

Hoi,

Het is wel handig als je er bij zet wat er niet lukt. Anders is het ook lastig om een juist en passend antwoord te geven.
Badge
Als op de vriendendienstlink geklikt wordt krijgt hij een melding dat de vriendendienst tijdelijk niet bereikbaar is. Het is niet duidelijk wat tijdelijk is. Lijkt een behoorlijk aantal dagen te zijn, daarom mijn vraag wat hij nu kan doen.
Badge +7
Hoi MJM,

Welkom terug op het forum!

Wat leuk dat je je man probeert aan te melden via de Vriendendeal. Wel jammer dat je hierbij deze melding krijgt. Zo schiet het natuurlijk niet op.

Ik raad je aan om in dit geval een bestelling via onze website te plaatsen, dus niet via de Vriendendeal. Geen zorgen, je hebt natuurlijk recht op die korting. Zodra je man zijn simkaart heeft geactiveerd, kun je mij een privébericht sturen met jouw en zijn telefoonnummer, of je kunt een mail sturen met beide telefoonnummers naar klantenservice@simyo.nl. Dan zorgen wij ervoor dat jullie allebei alsnog die korting krijgen.

Vind je dit een goede oplossing?

Groetjes,
Samantha

@Ray. Bedankt voor je hulp! 🙂
Badge
Samantha, dank voor jouw advies. Ik zal het vanavond aan mijn man voorleggen.
Badge +7
Hoi MJM,

Top! Dan wachten we jullie telefoonnummers af :)

Graag gedaan en nog een fijne dag vandaag!

Groetjes,
Samantha
Badge
Even laten weten dat de aanmelding voor een abonnement via vriendendienst door mijn man gisterenavond wel gelukt is! Hij kan binnen een aantal dagen zijn Simyo-kaart verwachten, begrijp ik.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi MJM,

Dat is goed nieuws! Als er toch nog vragen zijn horen we graag van je.

Groetjes,
Caspar

Reageer