.

Beantwoord

Ik kan geen Sim Only alleen bellen bundel kiezen, hoe werkt dit?


Reputatie 3
Badge +1
  • Actief Simyaan
  • 268 reacties

Op https://www.simyo.nl/sim-only/alleen-bellen staat “200 min/sms € 7per maand”

Als ik daar op klik kom ik echter op het gewone bestelformulier met data etc uit, hoe werkt dat?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Seren 25 January 2023, 12:30

Bekijk originele reactie

12 reacties

@XTF er staat ook te kiezen Geen data, €0, - en daarna kun je een belbundel kiezen. ​​​

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @XTF,

Bedankt voor je bericht. Zoals @Friesian aangeeft heb je ook een optie voor '’Geen data'’ (thanks!) . Mocht je deze optie niet terug zien hoor ik dat graag, dan zal ik dit doorzetten naar de juiste afdeling. 

Groetjes,
Seren

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @XTF,

Bedankt voor je bericht. Zoals @Friesian aangeeft heb je ook een optie voor '’Geen data'’ (thanks!) . Mocht je deze optie niet terug zien hoor ik dat graag, dan zal ik dit doorzetten naar de juiste afdeling. 
 

Hi @Seren 

 

Ik zie de optie, maar als ik klik op “Kies Sim Only zonder onbeperkt bellen” dat is het een beetje raar als Simyo die keuze totaal lijkt te negeren, toch?

En de prijs (7 euro / maand) lijkt op de eerste pagina niet te kloppen.

De site klopt idd niet en dat zal o.a. komen omdat Simyo werkt met scherpe deals dat in het verleden niet gebeurde.  (acties) 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @XTF,

Bedankt voor je bericht. Zoals @Friesian aangeeft heb je ook een optie voor '’Geen data'’ (thanks!) . Mocht je deze optie niet terug zien hoor ik dat graag, dan zal ik dit doorzetten naar de juiste afdeling. 

Groetjes,
Seren

Hi @Seren 

 

Zijn de foutieve prijzen al gefixd?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @XTF,

Bedankt voor je bericht. Vrijdag zal Seren weer aanwezig zijn en zal ik het even intern met haar bespreken. Hopelijk heb ik dan een duidelijke terugkoppeling voor je 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @XTF,

Ik heb het voor je proberen uit te zoeken alleen begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt met foutieve prijzen…? Refereer je naar de prijzen die op deze pagina staan? Dit zijn namelijk de prijzen voor een bel bundel wanneer je voor een maandelijks opzegbare Sim Only abonnement kiest (200 minuten voor €7,00 en onbeperkt bellen voor €9,00). 

De kosten voor de bel bundel verschillen wanneer je kiest voor een twee jarig abonnement, een jaar abonnement of maandelijks opzegbaar abonnemen. Zie hier: Sim Only abonnement van Simyo

Graag hoor ik van je of dit is wat je bedoelt. 

Groetjes,
Seren

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb het voor je proberen uit te zoeken alleen begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt met foutieve prijzen…? Refereer je naar de prijzen die op deze pagina staan? Dit zijn namelijk de prijzen voor een bel bundel wanneer je voor een maandelijks opzegbare Sim Only abonnement kiest (200 minuten voor €7,00 en onbeperkt bellen voor €9,00). 

 

Hoi @Seren,

Geen van de twee opties gaat na een klik naar een “Maandelijks opzegbaar” abonnement.

Ik zie ook nergens op die pagina staan dat het een maandelijks opzegbaar abo betreft.

 

@XTF

 

Is dit wat je wilt? (Screenshot)

 

@Seren ,

 

Het is inderdaad als je een alleen bellen abonnement wilt je moet opletten dat er geen data bundel is geselecteerd. Als  ik op die link die jij deelde klik en vervolgens voor “sim only zonder onbeperkt bellen” klik dan staat de 10GB bundel aan. Als de bestellende klant dat niet ziet besteld hij dus een data bundel terwijl alleen bellen de bedoeling is en zou moeten zijn. Dit zou dus wel moeten worden aangepast. Hetzelfde geldt als je voor de onbeperkt bellen optie klikt. @XTF op die pagina kun je kiezen voor de looptijden van maandelijks, 1 jaar of 2 jaar. 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @XTF en @Ray,

Bedankt voor de opheldering! Ik begrijp nu wat jullie bedoelen. 

Je hebt inderdaad gelijk dat er niet word aangegeven op deze pagina dat het om een maandelijks abonnement gaat. Wanneer je doorklikt kom je op deze pagina terecht en kun je de keuze maken over welke looptijd je wilt (stap 1). Ook word er aangegeven dat dit invloed heeft op de kosten voor de belminuten. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het is inderdaad als je een alleen bellen abonnement wilt je moet opletten dat er geen data bundel is geselecteerd. Als  ik op die link die jij deelde klik en vervolgens voor “sim only zonder onbeperkt bellen” klik dan staat de 10GB bundel aan. Als de bestellende klant dat niet ziet besteld hij dus een data bundel terwijl alleen bellen de bedoeling is en zou moeten zijn. Dit zou dus wel moeten worden aangepast. 

Wat betreft de '’geen data'’ optie word er op deze pagina duidelijk uitgelegd hoe je een '’Sim Only alleen bellen'’ kunt bestellen (zie ook screenshot hieronder). Daarnaast kan de klant op meerdere momenten in het bestelproces zien welke bundels hij/zij heeft gekozen 😊.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Wél ga ik even een melding maken bij de juiste afdeling om te kijken of dit gewijzigd kan worden. 


Groetjes,
Seren

Reputatie 7
Badge +9

De linkjes zijn simpelweg niet lekker:

Die “Kies Sim Only zonder onbeperkt bellen” moet zijn:
https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen?period=month&voice=200&data=0

en die knop "Kies onbeperkt bellen”:

https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen?period=month&voice=unlimited&data=0

 

Dan krijg je gelijk wat je zou verwachten.

Reputatie 7
Badge +5

De linkjes zijn simpelweg niet lekker:

Die “Kies Sim Only zonder onbeperkt bellen” moet zijn:
https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen?period=month&voice=200&data=0

en die knop "Kies onbeperkt bellen”:

https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen?period=month&voice=unlimited&data=0

Dan krijg je gelijk wat je zou verwachten.

Heb dit inderdaad doorgegeven aan de juiste afdeling, zij zullen dit zo snel mogelijk aanpassen! Thanks voor het doorgeven @XTF@Ray en @Groentjuh.

Reageer