.

Beantwoord

Ik houd maandelijks beltegoed over, kan ik daar iets mee?

  • 22 December 2014
  • 3 reacties
  • 333 Bekeken

Het gebeurt af en toe dat ik een gedeelte van een maand in het buitenland ben, en dan hou ik best veel over van mijn bundel. Daar heb ik voor betaald, maar bij simyo is mijn tegoed verdampt bij het begin van een neiuwe maand. Wanneer ik echter over mijn verbruik heenschiet, betaal ik direct de hoofdprijs. Ik pleit voor een fairply policy. Optie 1: meenemen naar de volgende maand en dan maximaal (bijvoorbeeld) 3 maanden geldig. Optie 2: het overschot verrekenen met een teveel verbruik in een andere maand (stel vast binnen welke periode dat dan is.
Misschien is dit al eerder aan de orde geweest; ik merk het niet aan de maandrekeningen als dit het geval is.
icon

Beste antwoord door Ruud 23 December 2014, 10:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Ik begrijp wat je bedoelt. Echter, is het niet zo dat je bij (bijna) geen enkele provider meer een tegoed dat je over hebt, kunt meenemen naar de volgende maand?
De lage kosten die Simyo in rekening brengt, want laag zijn ze wel, moeten natuurlijk ergens vandaan komen :p. Je kunt natuurlijk, als je dat van te voren weet, je bundel maandelijks aanpassen. Ook naar beneden.
Dit is domweg 'het model' van Simyo.
Reputatie 4
Badge +8
Als ik alles wat ik niet had gebruikt aan bel en internet had opgespaard,
was ik nu met de noorderzon vertrokken.

Naar een zonnig oord
en zat ik nu aan een tequila
of een sangria
en danste de samba.

Tralalala
Reputatie 3
Badge +7
Hoi bootsman,

Welkom op het forum, wat leuk dat je je vraag hier stelt. :)

Ik heb het topic verplaatst naar het subforum abonnementen, zo kan iedereen het makkelijk vinden.

Zoals RicoK al aangeeft is het niet gebruikelijk dat er beltegoed/data meegenomen wordt naar de volgende maand. Daarnaast kun je bij Simyo je bundels naar boven én naar beneden bijstellen. Dit kan ééns per maand. Met een beetje inzicht in je volgende maand, kun je je bundels juist instellen voor de volgende maand. Dit kan tot 5 dagen voor het einde van de lopende maand.:D

Bij Simyo koop je met een bundel de mogelijkheid af om tegen een bepaald tarief verbruik te tonen. Het is een bewuste keuze en bedrijfsvoering om zo te werk te gaan. Daarnaast passen de ideeën niet echt bij Simyo. Simyo richt zich op bewuste, actieve en zelfstandige klanten.

Heb jij een beetje inzicht in je agenda van de volgende maand? Of wordt je vaak opgeroepen naar het buitenland?

@RicoK en Koorelle, dank voor het hulp:)

Reageer