.

Beantwoord

Ik heb zojuist betaald maar ik kan nog niet bellen. Hoe komt dit?

  • 16 January 2015
  • 5 reacties
  • 155 Bekeken

Hoi..

Ik heb vanmorge betaald maar kan nog steeds niet bellen smsen en internetten er stond wel dat me betaling is ontvangen.

Graag zou ik willen weten wanneer ik weer kan bellen en smse en internetten want heb het dringend nodig op dit moment

Groetjes
icon

Beste antwoord door Ruud 18 January 2015, 15:17

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
kittt, als je snel een oplossing wilt, wil ik je verzoeken even telefonisch contact op te nemen met de Klantenservice.
Ben daar niks wijzer van geworden en kan nog steeds ni bellen helaas
Reputatie 7
Badge +9
Wat raar dat je niets wijzer bent geworden, meestal weten ze bij de klantenservice wat er aan de hand is en hebben ze een oplossing.
Reputatie 3
Badge +9
Waarschijnlijk omdat de banken onderling de gebruikelijke vertraging hebben en dat het saldo nog niet op de rekening van Simyo te zien is.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi kittt, Welkom op ons forum.

Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum abonnementen , zo kan iedereen het makkelijk vinden.

Het had inderdaad met de gebruikelijke verwerkingstijd te maken. Ik zie dat je gisterochtend weer gebruik kon maken van je aansluiting:D

Dank voor de hulp iedereen:D @kittt, heb je eerst je toestel opnieuw moeten opstarten?

Reageer