.

Beantwoord

Ik heb mijn simkaart niet ontvangen

  • 3 December 2013
  • 17 reacties
  • 1095 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 8 reacties
Ik was al een tijdje bij Tringg toen Simyo deze provider overnam. Ik heb nooit problemen gehad maar nu ik wilde overstappen van Tringg/simyo naar een gewone bundel van 500 minuten ben ik ineens afgesloten.
Ik heb helemaal geen netwerk meer. Ik kreeg eerst een mailtje dat mijn nieuwe simkaart geplaatst mocht worden als de ingangsdatum ingegaan was. Deze simkaart heb ik nooit gehad en op een mailtje dat ik stuurde, dat ik al een simyo simkaart had, werd niet gereageerd.
Kan iemand mij helpen, krijg bij Simyo geen reactie
icon

Beste antwoord door Ernst 4 December 2013, 15:06

Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Twitteren met Simyo wil nog wel eens helpen, anders morgen even de klantenservice bellen.
Of wachten op een medewerker/moderator hier.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi elwop, welkom op het Simyo forum!

Volgens mij heb je de raad van koorelle opgevolgd en heb je gebeld met de telefonische klantenservice.

Je missende simkaart is zojuist geactiveerd. Ik lees dat je je huisnummer even moet aanpassen en dan kun je een vervangende simkaart bestellen.
Als je dit snel doet heb je hem morgen of overmorgen in huis en hoef je dan enkel nog even te activeren :)

Laat even weten wanneer je 'm besteld hebt, dan crediteren we die kosten.


Koorelle: dank voor de hulp!


Ps: de reden dat je überhaupt een nieuwe simkaart moet krijgen, is dat je een hele nieuwe aansluiting krijgt.
Dag Ernst,
Ik heb idd de raad van koorelle gevolgt maar tot mijn grote verbazing krijg ik een mail waarin staat dat op mijn verzoek mijn simkaart is geannuleerd en niet zal worden verstuurd :mad:.  Ik heb de Simyo site niet eens meer aangeraakt na het telefoontje van gisteren.
Kijk ik vandaag op mijn site en zie ik dat ik nog 451 minuten en 180 mb heb (500 min en 200 mb abonnement) vreemd want ik heb niet eens een simkaart en de minuten worden nu al afgeschreven.

Ik baal er echt van dat het nu weer langer gaat duren en dat er minuten afgeschreven worden terwijl ik mijn simkaart niet eens heb gekregen.
Ik heb nu weer een nieuwe besteld!
Reputatie 5
Badge +11
Hi elwop,

Ik zie een e-mail waarin staat: "Uw simkaart wordt morgen ochtend verzonden. U zult deze overmorgen thuis ontvangen."
In je gegevens staat ook dat er gistermorgen een simkaart verzonden is, en geen annulering 😕
Je kunt er dus gewoon vanuit gaan dat je 'm vandaag met de post zult krijgen.

Je bel- en internetbundel worden in je eerste maand naar rato berekend. Omdat je net geen hele maand klant bent, krijg je dus iets minder minuten en MB's. Je factuur zal ook iets lager zijn.

Laat je het even weten wanneer je je simkaart gekregen hebt?
Dag Ernst,

Ik heb mijn simkaart nog steeds niet ontvangen.
Het is nu een week geleden dat ik gebeld heb naar de klantenservice.

Groetjes Ellen
Reputatie 5
Badge +11
Hoi elwop,

Ik zie dat je in de 'tevredenheidscheck' naar aanleiding van het e-mailverkeer dat er is geweest iets hebt geschreven over een verkeerd huisnummer :s
Zou je op Mijn Simyo even kunnen checken of het adres dat wij van je hebben wel klopt? Er bekruipt mij een beetje het gevoel dat je simkaart misschien wel eens bij iemand anders in de bus is gevallen...
Ik begrijp er echt niks van, ik heb de adreswijziging al een aantal weken gewijzigd.
Nu staat het huisnummer wel goed. Ik heb weer een nieuwe aangevraagd.
Reputatie 5
Badge +11
Ik begrijp er echt niks van, ik heb de adreswijziging al een aantal weken gewijzigd.
Nu staat het huisnummer wel goed. Ik heb weer een nieuwe aangevraagd.


Ik zie het :)
Is het huisnummer niet van je buren? Misschien hebben zij 'm nog wel...?

Laat even weten wanneer je je simkaart hebt gekregen, dan halen we de andere simkaarten 'eruit', zodat je de kunt activeren.
Ja die liggen ook bij de buren maar die zijn al een tijd in het buitenland.
Maar goed ik heb hem vandaag gekregen! Ik heb alleen nu het idee dat ik hem nog niet kan gebruiken.
Maar dat schreef je al.
Zou je de simkaart kunnen activeren?
En als de buren terug zijn moet ik de simkaarten dan terugsturen?

groetjes Ellen
Badge +6
Ja die liggen ook bij de buren maar die zijn al een tijd in het buitenland.
Maar goed ik heb hem vandaag gekregen! Ik heb alleen nu het idee dat ik hem nog niet kan gebruiken.
Maar dat schreef je al.
Zou je de simkaart kunnen activeren?
En als de buren terug zijn moet ik de simkaarten dan terugsturen?

groetjes Ellen


Hoi elwop,

Fijn om te horen dat je de simkaart ontvangen hebt! Ik ga zorgen dat deze geactiveerd wordt voor je, ik laat het je weten zodra dit het geval is!
Dag Kim,
Fijn om te lezen. Weet je ook wanneer, ik zou het wel fijn vinden dat ik mijn telefoon vandaag weer kan gebruiken.
groetjes


Ja die liggen ook bij de buren maar die zijn al een tijd in het buitenland.
Maar goed ik heb hem vandaag gekregen! Ik heb alleen nu het idee dat ik hem nog niet kan gebruiken.
Maar dat schreef je al.
Zou je de simkaart kunnen activeren?
En als de buren terug zijn moet ik de simkaarten dan terugsturen?

groetjes Ellen


Hoi elwop,

Fijn om te horen dat je de simkaart ontvangen hebt! Ik ga zorgen dat deze geactiveerd wordt voor je, ik laat het je weten zodra dit het geval is!
Ik heb je pincode ontvangen en de pukcode maar de simkaart doet het nog steeds niet.
Ik krijg een melding dat ik contact met jullie moet zoeken.
Wil echt gebruik maken van mijn telefoon
Badge +6
Hoi elwop,

Ik moest de simkaart nog even een reset geven, doet 'ie het nu wel? 🙂
Ik had nog geen reactie gegeven maar de simkaart doet het weer!
Bedankt voor jullie hulp!
Badge +8
Ik had nog geen reactie gegeven maar de simkaart doet het weer!
Bedankt voor jullie hulp!


Geen dank, elwop,

Doen we graag ;)

Groetjes, Charlene
Dag Simyo,

Ik zag vandaag dat er 34,95 is afgeschreven terwijl ik vanaf 1 dec 21 euro zou gaan betalen voor mijn abonnement.
Willen jullie nakijken waarom dit bedrag hoger is dan 21 euro?

Groetjes Ellen
Badge +6
Hoi elwop,

Ik heb dit even voor je nagekeken, het klopt inderdaad niet wat er nu is afgeschreven.

Daarom wil ik je vragen dit bedrag te storneren, dan zal je zo spoedig mogelijk een e-mail van onze financiële afdeling ontvangen om het juiste bedrag te kunnen voldoen. Dit zal overigens een heel klein bedrag zijn, omdat het alleen de dagen 1-12 en 2-12 is nog van je oude abonnement.

In januari ontvang je de eerste factuur van je 'nieuwe' abonnement bij ons 🙂.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord?

Reageer