.

Beantwoord

Ik heb 500 MB extra gekocht, waarom is dit niet bijgeschreven?

  • 25 July 2015
  • 9 reacties
  • 300 Bekeken

Ik heb deze week 500 mb gekocht. Nu is mijn internet bundel op en de nieuwe MB zijn nog niet bijgeschreven. Gaat dit wel goed?
icon

Beste antwoord door Ernst 28 July 2015, 12:22

Bekijk originele reactie

9 reacties

Graag uw reactie?
Graag uw reactie?
Xie (ik zie:)) niet waarom dat niet graag gebeurt, sterker nog


Op werkdagen duurt het ongeveer 24 uur voor simyo reactie volgt, tis nu weekend.
Maar wie weet heb jij (ook) het winnende lucky lot.:D
Reputatie 7
Badge +9
Je verwacht een reactie binnen 1 minuut? Dat is een beetje te veel gevraagd. Simyo medewerkers streven er naar om binnen 1 werkdag te antwoorden, maar zoals je ziet kan elk willekeurig ander forumlid binnen enkele minuten reageren. Maar of je iets hebt aan deze bijdragen moet je maar afwachten. Ik kan je in elk geval niet helpen...
Deze vragen kunnen alleen moderators denk ik beantwoorden aangezien zij in je gegevens kunnen kijken.
Dus net als Scotsman, ik kan je net helpen.
Deze vragen kunnen alleen moderators denk ik beantwoorden aangezien zij in je gegevens kunnen kijken.
Dus net als Scotsman, ik kan je net helpen.

2 mannen en 1 schaepjuh hebben ut zelfde.... 🙂 Vraag je er 1 krijg je er.......🆒
Als dit geen goeje service is dan weet ik ut echt niet meer..🆒
Graag uw reactie?
Reputatie 7
Badge +9
Van de andere kant kan ik me de zorg van de topic starter wel voorstellen. Je wilt immers niet buiten je bundel.
Het is inderdaad vreemd dat de 500 MB er niet bijgekomen zijn. Ik neem aan dat je kijkt via de app?
Is de verwerking misschien net als het verbruik trager dan dat je eigenlijk wilt? Dat bedenk ik me nu.
Reputatie 7
Badge +9
Dat bedacht ik me ook. Als dat zo zou zijn, is dat niet heel duidelijk. Ze schrijft 'deze week', dus dan zal het wss al een paar dagen geleden zijn dat ze die extra bundel aangeschaft heeft.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Jolanda 53, welkom op ons forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Abonnementen.

We proberen als moderatoren altijd binnen een werkdag te reageren op vragen. Mijn excuses dat dit nu niet is gelukt.
Gelukkig zie ik in je gegevens dat je gistermorgen ook al even gebeld hebt met onze klantenservice.
Niels heeft uitgelegd dat er geen bestelling te zien was van de extra 500 MB. Je hebt direct daarna besteld en nu zijn ze wel toegevoegd :)

Is het je zo duidelijk?

Aan allen; dank voor de hulp!

Reageer