Gister kreeg ik een mail van Simyo dat het telefoonnummer van mijn kind was geblokkeerd vanwege te hoge kosten. Blijkbaar was hij door zijn abonnement heen van 4 gb 26 april en heeft hij in de avond van 28 en ochtend van 29 april zulke hoge kosten gemaakt dat er eerst een aanbetaling gedaan moet worden voor het toestel weer gebruikt kan worden. Deze aanbetaling heb ik uiteraard al moeten doen maar nog steeds kan hij niet bellen!!
Hoe kan dit allemaal????? Het bedrag is 221 euro en als ik kijk heeft hij binnen 4 min meer dan 8 euro verbruikt.
Waarom wordt het internet niet vertraagd of waarom krijg ik zelf niet bericht dat zijn bundel erdoorheen is? Ik krijg namelijk wel een email als het kwaad al geschiedenis is. Mijn zoon is intens verdrietig en snapt niet dat hij blijkbaar op bepaalde momenten geen wifi bereik had en dus al totaal door zijn bundel heen was. Hij is 10 jaar!!! En er is geen knop in de simyo app wat andere providers hebben dat de mobiele data uit kan worden gezet na overschrijden abonnement.
Juist vanwege de ouderlijk toezicht heb ik voor simyo gekozen.
Als ik zo lees zie ik berichten van 2 a 3 jaar terug met precies hetzelfde probleem en is er dus blijkbaar niets verandert. Ook zelfs vandaag is er nog zo'n soort bericht geplaatst. De antwoorden heb ik allemaal wel gelezen maar doet niets af aan het feit van dit probleem!!! Hopelijk is er in deze situatie dus ook de coulance, begrip en contact!!