.

Beantwoord

hoge kosten

  • 10 January 2013
  • 3 reacties
  • 294 Bekeken

Hallo we hebben een abo voor onze zoon van 10, het is in totaal 10.95 per maand.
Door wat voor reden dan ook is het in november schijnbaar niet gelukt om dat bedrag af te schrijven.
Nu hebben we via IM nederland een mail gehad dat er 40 euro incasso kosten bij is gekomen (december is wel gewoon betaald).
Dat gaan we dus nooit betalen, we willen best die 10,95 en evt admin kosten (5 euro) betalen.
Jullie hadden gewoon nog een keer moeten proberen het bedrag af te schrijven, maar krijg nu meer het idee dat jullie juist hopen dat het een keer fout gaat en dan het incasso bureau (waar jullie waarschijnlijk een goede deal mee hebben) op mensen af te sturen en dan 40 euro extra rekenen.

Belachelijk gewoon!

met vriendelijke groet

een niet tevreden klant
icon

Beste antwoord door Wayne 14 January 2013, 16:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Als het saldo toereikend was op dat moment, dan zou ik die 5 euro ook niet betalen.

En vragen om een schriftelijk bewijs dat er een ontoereikend saldo was op dat moment.
Ik wacht nog steeds op een reactie van Simyo!!!
Ze hebben al wel vast het abonnement van de kleine jongen afgesloten.
Dapper hoor....
Reputatie 2
Badge +1
Hey thingol,

Indien je wilt weten waarom dit bedrag gestorneerd is zou je hiervoor contact met jouw bank op moeten nemen.

Wij hebben op 30-11 een kosteloze herinnering verstuurd.
Wij hebben op 14-12 een aanmaning verstuurd waarbij er €5,00 administratiekosten bij kwamen.
Ook hebben wij op 19-12 een laatste sommatie verstuurd met €12,50 administratiekosten.

Deze zijn verstuurd naar het emailadres dat bij ons is opgegeven en hier hebben wij nooit een reactie op ontvangen en ook is de betaling uitgebleven.

Na meermaals contact te hebben gezocht en de mogelijkheid gegeven te hebben om deze factuur alsnog te voldoen, is deze doorgestuurd naar het incassobureau IMNederland.

Reageer