.

Beantwoord

Hoeveel MB krijg ik bij verlenging abonnement?

  • 20 October 2015
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

Badge +1
Als ik mijn abonnement bij Simyo verleng, heb ik dan recht op 500 mb extra per maand zoals dat wordt aangegeven hier op de site?
Dus 250mb extra bij een abbo van 500mb en 500mb extra bij een abbo van 1000mb?
icon

Beste antwoord door Ernst 21 October 2015, 09:13

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Franky076, wat leuk dat je je weer op het forum meldt :)

Voor het overzicht heb ik je topic even verplaatst naar het subforum Abonnementen.

Wanneer je zoals jij nu een 500 MB bundel hebt en je verlengt met een jaar, dan krijg je er 250 MB bij. Als je verhoogt naar een 1000 MB bundel, krijg je er 500 MB bij.
Is dit zo duidelijk voor je?
Badge +1
Duidelijk. Iemand van Simyo had mij reeds persoonlijk benaderd over dit. Helemaal top.
Dan misschien maar gelijk een andere vraag erbij. Stel iemand neemt een abonnement die dit doet naar aanleiding van mijn toe doen, krijgt deze persoon dan ook deze mb's extra?
Reputatie 5
Badge +11
Hi Franky076,
Die extra MB's zijn alleen voor jou. Voor klanten die andere klanten aandragen hebben we een andere uitvinding gedaan 😃
Badge +1
Ja dat is die €.10,= voordeel. Die kende ik al :-)
Mooi dat bestaande Simyo klanten cadeau krijgen hoor, helemaal top. Eindelijk eens een bedrijf die cadeau's uitdelen aan bestaande klanten.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Franky076,

We vinden het ook heel erg leuk om weg te geven 🙂 Als je nog vragen hebt, weet je ons uiteraard te vinden!

Groetjes,
Angela

Reageer