Ik wil het abonnement opzeggen. De reden hiervoor is dat mijn dochter internet wil gaan gebruiken en er bij Simyo (helaas) geen plafond ingesteld kan worden.
Er is inmiddels een ander abonnement met een nieuw nummer georganiseerd. Het abonnement is 'vrij', dus opzegbaar, maar het is me nu niet helemaal duidelijk vanaf wanneer mijn dochter onbereikbaar is op haar Simyo nummer wanneer ik vandaag opzeg.
Op de website staat: 'Geef hieronder aan waarom je je abonnement wil opzeggen. Je opzegging geldt per de eerste dag van de komende maand. '
en verder:
'Let op: Bundels lopen van de eerste tot de laatste kalenderdag. Zeg je je abonnement op? Dan vervalt je aansluiting én je telefoonnummer op de eerste dag van de komende maand. Wil je je telefoonnummer meenemen naar een andere provider? Zeg dan niet zelf op, je nieuwe provider regelt de opzegging bij Simyo.'
Betekent dit dat wanneer ik vandaag opzeg, mijn dochter op 1 mei niet meer bereikbaar is of op 1 juni?
Alvast bedankt voor de reactie!
Beste antwoord door Caspar
Bekijk originele reactie