.

Beantwoord

Hoe zit het met de abonnementskosten?

  • 3 December 2017
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

Hallo simyo, ik heb een vraagje. Ik betaal nu €15 voor 2000MB en 100 belminuten. Veel vrienden van mij betalen €16 voor 4000MB en 100 minuten. Als ik dat wil aanpassen staat er dat ik €5 extra moet betalen en dan dus in totaal €20 hoe komt het dat zij minder hoeven te betalen?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 3 December 2017, 17:23

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoe lang ben je klant van simyo?
Al 5 jaar 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Oeps ...wacht effe een reactie af van simyo vanaffmorgen weer.
Reputatie 7
Badge +9
Als klant ben ik even gaan puzzelen op de tarieven pagina:

Er zijn 3 soorten abonnementen:
  • Maandabonnementen
  • Jaarabonnementen
  • Verlengabonnementen

Bij een maandabonnement betaal je 7 (voor Simyo 100) + 16 (voor 4000MB) = 23 euro/maand.
Bij een jaarabonnement betaal je 6 (voor Simyo 100) + 15 (voor 4000MB) = 21 euro/maand.
Bij een verlengabonnement betaal je 4 (voor Simyo 100) + 12 (voor 4000MB) = 16 euro/maand.

Met een oude Simyo 100 bundel (6 euro i.p.v. 7 euro) + 4000MB kom jij waarschijnlijk op 20 euro/maand uit. Ik denk dat jij dan ook een jaarabonnement hebt, dat inmiddels maandelijks opzegbaar is.

Als je meer dan 9 maanden klant ben, dan kun je een verlengabonnement nemen. Dit is een nieuw jaar abonnement (dan zit je een jaar vast aan Simyo), maar deze bundels zijn goedkoper. Deze bundels hebben je vrienden waarschijnlijk en hierdoor zijn ze goedkoper uit!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jurre,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je dat even na komt vragen! Wat Groentjuh zegt klopt volledig: er zijn verschillende soorten abonnementen. Jij hebt een jaar-contract. Na dat jaar kun je verlengen met nog een jaar, en dan dus ook de verlengbundels kiezen. Als je met verlengbundels 4000 MB's en 100 minuten neemt, dan betaal je € 16,-. Als je met een jaarcontract dezelfde bundels neemt, betaal je € 21,-.

Het gaat dus om een korting die je opbouwt naarmate je langer klant bent. Maar dat komt wel! Had je hiervoor een maandabonnement?

@ Ron H en Groentjuh, dank voor de reacties!

Groetjes,
Jihane

Reageer