.

Beantwoord

Hoe zeg ik op?

  • 18 May 2014
  • 1 reactie
  • 312 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo, al maanden probeer ik het abonnement op te zeggen. Maar op de één of andere manier lukt het niet. Steeds opnieuw vraag ik een neiuw wachtwoord aan etc. etc. Maar jullie moeten toch ook kunnen zien dat dit nummer al een ruim jaar echt helemaal niet meer gebruikt wordt? De telefoon met die simkaart is in februari 2013 verloren. Sinds die tijd probeer ik regelmatig om van dit abonnement af te komen.
Kunt u me helpen?
dank u.
Rita
icon

Beste antwoord door Charlene 19 May 2014, 17:04

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi RRF,

Welkom op het forum :)

Wat lastig dat je er al zo lang mee bezig bent 😞 Ja, een abonnement blijft gewoon doorlopen tot je hebt opgezegd. Wij mogen dat niet zomaar afsluiten, omdat er geen verbruik is. We hebben immers een overeenkomst met jou.
Je vraagt steeds een nieuw wachtwoord aan, zeg je. Gaat het dus al mis bij het inloggen?
Ik zie dat je op 18-5 een nieuw wachtwoord hebt aangevraagd. Daar heb je een email van gehad op het emailadres bij ons bekend. Als je met dat wachtwoord en je 06nummer inlogt op Mijn Simyo, ga je naar Mijn gegevens.
Daar vind je Mijn Abonnement opzeggen.
Dan zou het allemaal prima moeten lukken.
Mocht het nog niet gaan, laat je dat hier dan weten? Dan wil ik je best even bellen, dat we er samen doorheen lopen.

Wel jammer hoor, dat je ons wilt gaan verlaten. Je kan ook nog steeds gewoon een vervangende simkaart aanvragen op Mijn Simyo. Dat vind je onder Mijn Instellingen & Simkaart. Die kost je dan € 5, en heb je binnen 2 werkdagen in huis. Dan kun je de aansluiting gewoon weer gebruiken.
Waarom heb je er destijds voor gekozen om de aansluiting helemaal niet meer te gebruiken?

Groetjes,
Charlene

Reageer