.

Beantwoord

Hoe werkt Simyo Compleet?

  • 6 September 2023
  • 7 reacties
  • 86 Bekeken

Badge

We gaan overstappen van Ziggo naar KPN glasvezel en ik zag dat je dan Simyo compleet kan activeren voor dubbele bundels. Maar ik lees dan ook weer over KPN mobiel internet.

Werkt het ook met KPN glasvezel als je geen KPN mobiel hebt? En maakt het uit dat de namen verschillend zijn maar wel hetzelfde adres? 

Toen zo’n mannetje van de KPN kwam praten vertelde die ver korting bij een KPN mobiel abonnement maar niet dat je met Simyo dan dubbele bundels kan krijgen. Kortom leuke verassing als het werkt🙂 

Ik heb trouwens een maandelijks opzegbaar abonnement bij Simyo, maakt dat ook nog uit? 

 

icon

Beste antwoord door Groentjuh 6 September 2023, 11:53

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

We gaan overstappen van Ziggo naar KPN glasvezel en ik zag dat je dan Simyo compleet kan activeren voor dubbele bundels. Maar ik lees dan ook weer over KPN mobiel internet.

Werkt het ook met KPN glasvezel als je geen KPN mobiel hebt? En maakt het uit dat de namen verschillend zijn maar wel hetzelfde adres? 

Toen zo’n mannetje van de KPN kwam praten vertelde die ver korting bij een KPN mobiel abonnement maar niet dat je met Simyo dan dubbele bundels kan krijgen. Kortom leuke verassing als het werkt🙂 

Ik heb trouwens een maandelijks opzegbaar abonnement bij Simyo, maakt dat ook nog uit? 

 

Als je van KPN vast internet hebt op hetzelfde adres als het adres waarop de Simyo (sim-only) abonnementen lopen, dan zou je Simyo compleet moeten kunnen activeren via Mijn Simyo. KPN en Simyo dienen in de privacy instellingen van de provider wel toestemming te hebben om met derde partijen te delen dat deze aansluiting bestaat, zodat ze bij elkaar kunnen controleren of jij inderdaad beiden aansluitingen hebt op datzelfde adres.

Mocht Simyo inderdaad bij KPN zien dat je in aanmerking komt voor Simyo Compleet, dan komt daarover een blok te staan in Mijn Simyo met de optie dat te activeren. Na het activeren verdubbelen de bundel per eerste van volgende maand. Indien de aansluiting bij KPN wordt opgezegd zal Simyo jou informeren dat vanaf de volgende maand de bundels niet meer verdubbeld zullen worden.

Maandelijks abonnement maakt niet uit voor deze actie.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Geisha,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 

Ik zie dat je al de juiste informatie hebt ontvangen van onze Forum Expert @Groentjuh! Bedankt voor je hulp 😊.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag.

Groetjes,
Amy

Badge

Bedankt voor het antwoord, dan zie ik het vanzelf wel verschijnen of ik moet bij beide even kijken naar de instellingen zodra we over zijn op KPN glasvezel.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Geisha,

Bedankt voor je reactie. Het belangrijkste is dat de adresgegevens overeenkomen. Je zal dan vanzelf een pop up krijgen in Mijn Simyo om Simyo Compleet te activeren! Dit vind je terug via Mijn Simyo (app) > Overzicht. 

Ook is het belangrijk dat de persoonsgegevens aanstaan in het Mijn Simyo account zodat we de adresgegevens kunnen delen met KPN. Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en zie dat dit al is ingeschakeld. Je kan deze instellingen beheren via Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens > Privacy. 

Via deze pagina kan je nog overzichtelijk terugvinden welke KPN aansluitingen er allemaal in aanmerking komen voor Simyo Compleet. 

Groetjes,
Amy

Badge

Blijkbaar staat alles goed en kan ik het activeren nu. Ik heb nog wel een andere vraag:
Als ik op een later moment mijn bundels aanpas wordt dat simyo compleet dan ook meteen aangepast?
 

Reputatie 7
Badge +6

Welke bundel jij ook kiest deze worden automatisch verdubbeld.

dit geldt trouwens ook voor de bel bundel tenzij je onbeperkt hebt uiteraard😉

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Geisha,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van @Ron H (bedankt!) al het juiste antwoord hebt gekregen 😊. 

Groetjes,
Amy

Reageer