.

Beantwoord

Hoe lang blijft "Nog een jaar - extra voordelig" mogelijk?

  • 8 January 2016
  • 4 reacties
  • 146 Bekeken

Badge
 
Ik heb een jaarcontract dat nog tot 1 april 2016 loopt. Ik kan op dit moment kiezen voor "Nog een jaar - extra voordelig". Maar het is natuurlijk handiger wanneer ik die keuze niet nu maak, maar pas vlak voor 1 april, want dan profiteer ik des te langer van de lagere prijzen.

Tot wanneer is de optie "Nog een jaar - extra voordelig" beschikbaar? Moet ik die nu kiezen omdat het nu nog kan en ik nooit weet wanneer die mogelijkheid zal worden ingetrokken? Of is gegarandeerd dat ik ook op 31 maart nog kan kiezen voor "Nog een jaar - extra voordelig"?
 
icon

Beste antwoord door Estelle 9 January 2016, 12:43

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi Erick,
Als ik me niet vergis kan je zelf na 1 april verlengen, als je daarvoor dus een jaarcontract hebt of gehad hebt.
Dus je hoeft je geen zorgen te maken ;)

Hoop dat ik je wat geholpen heb :)

Mvg,
Simnlru
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Erick,

Wat leuk dat je nu al weet dat je je abonnement met een extra jaar wilt verlengen. Je kunt vanaf 3 maanden voor de einddatum kiezen voor verlenging. De actie met betrekking tot de extra MB's zijn voor altijd geldig.

Via deze pagina kun je de meest gestelde vragen terugvinden.

Hebben simnlru en ik jouw vragen zo goed beantwoord?

Groetjes,
Estelle

@simnlru, bedankt voor je goede hulp! 😳
Badge
 
Bedankt allebei voor jullie antwoorden!

@Estelle, jouw link naar de meest gestelde vragen verwijst naar deze pagina, dus niet naar de meest gestelde vragen...

Erick
 
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Erick,

Graag gedaan! Heh, dat is vreemd. Als ik op de link klik, zie ik het topic over verlenging. Naja, voor de zekerheid heb je hem hier nog een keer 😉.

Laat je het even weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Estelle

Reageer