.

Beantwoord

Hoe komt het dat ik buiten mijn bundel ben gegaan?

  • 7 June 2013
  • 2 reacties
  • 338 Bekeken

Badge
Hoe komt het dat ik in April buiten mijn 300sms/min bundel heb gebeld terwijl ik 49sms en 126 belminuten heb verbruikt??? 126+49 is nog lang geen 300. (ik heb geen mobiel internet) Als dit een een of andere xxxx streek blijkt te zijn die consumenten tegenwoordig gewend zijn van telecom providers ben ik binne deze week nog weg!!
icon

Beste antwoord door Charlene 7 June 2013, 14:02

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
hetzelfde geld voor september waar ik bij elkaar nog niet eens 100 belminuten+sms heb verbruikt
Badge +8
Hoe komt het dat ik in April buiten mijn 300sms/min bundel heb gebeld terwijl ik 49sms en 126 belminuten heb verbruikt??? 126+49 is nog lang geen 300. (ik heb geen mobiel internet) Als dit een een of andere xxxx streek blijkt te zijn die consumenten tegenwoordig gewend zijn van telecom providers ben ik binne deze week nog weg!!

Hoi Jelle b.,

Gesprekken en smsjes in en naar het buitenland worden standaard buiten de bundel gerekend.
In april heb je 1 sms naar Zone 3 gestuurd. Daar heb je €0,25 buiten je bundel voor betaald.
In september 2012, heb je 5 smsjes gestuurd vanuit Zone 1 (€0,55), en je hebt daar 1 gesprek ontvangen (€0,08)
Je kunt dit zelf ook nakijken op je facturen op Mijn Simyo. Dan ga je naar het tabblad Facturen en daar aan de onderkant van de pagina kun je ze allemaal downloaden/bekijken.

Heeft mijn antwoord je verwarring weggenomen?

Groetjes,
Charlene

P.s. Let je een beetje op je taalgebruik hier op het forum 🙂

Reageer