.

Beantwoord

Hoe kom ik aan een internetbundel met een Lowcall contract?

  • 1 September 2014
  • 1 reactie
  • 337 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Beste simyo,

Ik heb een 0euro abonnement, maar wil er ook internet bij. Maar zonder bundel is dit erg duur. Is er een andere oplossing zonder dat ik mijn nummer verlies?
Alvast bedankt

Groetjes tim
icon

Beste antwoord door Tiury 3 September 2014, 15:52

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi TimvB, wat leuk om je op het Simyo forum te zien 🙂 Ik heb je topic verplaatst naar het "Abonnement" subforum, zodat andere forumleden je vraag eenvoudiger kunnen vinden.

Het klopt dat internet zonder bundel behoorlijk aan de prijzige kant is! Ik heb je account erbij gepakt en ik zie dat je een oud abonnement hebt van Lowcall. Je betaald in dit geval dus alleen voor het verbruik dat je maakt.

Simyo heeft alle klanten van Lowcall overgenomen onder dezelfde voorwaarden. Omdat Lowcall destijds geen internetbundels had, heeft Simyo deze ook niet beschikbaar gemaakt voor ex-lowcall abonnementen 🙂.

Om hier alsnog aanspraak op te maken, is het nodig om over te stappen naar een abonnement van Simyo. Dit doe je door op https://www.simyo.nl/sim-only een nieuw abonnement af te sluiten met nummerbehoud. Bij het nummerbehoud formulier dat je moet invullen, geef je alle huidige gegevens op. Je huidige simkaartnummer, je huidige provider (Lowcall) en je geeft aan dat je zelf al het abonnement hebt opgezegd.

Het enige jammere is dat Simyo op het moment geen €0,- bundels meer aanbiedt, dus je moet op zijn minst de 100 bel/sms bundel kiezen en de gewenste internetbundel.

Heb ik je hiermee goed op weg geholpen? 😃

Reageer