.

Vraag

Hoe kan ik Simyo Compleet activeren?

  • 28 July 2023
  • 7 reacties
  • 138 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb al sinds mijn begin van mijn mobiele abonnement, een deal dat ik dubbele data zou krijgen wanneer je al klant bent bij jullie of KPN.

Ik kreeg enige tijd terug door dat er iets mis is met het abonnement en dat de dubbele data vervalt. Ik heb toen aangegeven dat ik het daar niet mee eens ben en heb onze huidige abonnementen doorgegeven. 

Jullie zijn telefonisch onbereikbaar en dat maakt de communicatie op z’n zachts gezegd erg lastig.

Ik heb nu een bericht ontvangen dat ik al buiten mijn abonnement data heb gebruikt maar u zal begrijpen dat ik dat natuurlijk niet ga betalen!

Hoe gaan jullie dit oplossen en wanneer??

Fon

~admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.


7 reacties

wanneer je al klant bent bij jullie of KPN.

Hallo @Fon het is:

Als je klant bent bij Simyo en KPN

Pas dan heb je recht op dubbele belminuten en dubbele data.

Het is dus niet of/of, maar en/en

ja dat begrijp ik.

Reputatie 7
Badge +7

Hebben ze ook gezegd wat er mis was?

Reputatie 7
Badge +9

Er kan doorgaans maar 2 dingen fout gaan. Het adres staat aan een van de twee kanten (KPN of Simyo) anders of een van de twee kanten heeft geen toestemming om te delen met de andere partij.

Door blijven internetten buiten de bundel zou ik overigens afraden. Dan kom je immers de regeling Hoogverbruik mogelijk tegen en kan het zijn dat je aansluiting geheel wordt afgesloten.

Reputatie 7
Badge +7

Weet ik, maar TS vraagt om hulp.

Ik kan me niet voorstellen dat TS een mailtje krijgt waar in staat “er is iets mis”. Dus ik zou meer detail willen weten.

En TS zegt dat de dubbele data vervalt. Dat lijkt er op de te wijzen dat het ooit heeft gewerkt. Wat is er veranderd sinds die tijd?

**Verwijderd.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Fon,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat je in aanmerking komt voor Simyo Compleet. Je kunt dit zelf activeren via Mijn Simyo in het Overzicht door te klikken op de knop met “Speciaal voor jou: Simyo Compleet”. Zodra dit is gelukt ontvang je meteen een bevestigingsmail. Ik raad aan om dit vandaag nog te doen, zodat je vanaf morgen al dubbele bundels hebt. De wijziging gaat namelijk in per de eerste dag van de eerstvolgende maand. Mocht je dit pas vanaf morgen (augustus) kunnen activeren dan gaat de verdubbeling in vanaf 1 september.

Bedankt voor de hulp heren! @Groentjuh @Friesian @wimj12 @JanD 

Groetjes,
Roeqajja 

Reageer