Skip to main content

.

Mijn zoon heeft nu ook een simyo abonnement maar we krijgen bij hem niet de Simyo compleet tegel in zijn app. Terwijl die bij mij en zijn zussen wel aanstaan. Adres is hetzelfde genoteerd als bij de rest en alle vinkjes staan naar mijn idee ook goed. Hoe is dit op te lossen?

Hoi @Senniknin 

 

Wellicht heb je hier wat aan?

 

https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/simyo-compleet-niet-te-activeren-wat-nu-45913

 

Fijne jaarwisseling


Het is al opgelost.Vanmorgen was de tegel ineens wel zichtbaar.

Alleen jammer dat de dubbele bundels nu pas 1 febr ingaan.


Hoi @Senniknin,

Bedankt voor je bericht. Wat fijn dat het inmiddels al is opgelost! De verdubbeling gaat inderdaad pas in per de 1e van de volgende maand, we kunnen dit helaas niet versnellen. Als je mij een privébericht stuurt met het 06-nummer en de persoonlijke gegevens waar het om gaat dan zet ik een klein cadeautje klaar voor de aansluiting voor deze maand 😊.

Bedankt voor je reactie @Ray!

Groetjes,
Amy