Hoi, ik heb deze week ons KPN internet en TV geactiveerd. Ik en mijn vrouw hebben reeds een Simyo abonnement en willen nu Simyo Compleet activeren. Echter, de optie is niet beschikbaar via de website of app. Kunnen jullie zien of er iets verkeerds staat? Ik heb zelf onze adres gegevens gecontroleerd in Simyo en bij KPN en deze zijn identiek. Alvast bedankt voor de hulp!
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je vrouw en jijzelf klant zijn geworden, welkom bij Simyo ! Ik kan me voorstellen dat je vragen hebt hierover.
Je geeft in je bericht aan dat je sinds deze week een KPN Thuis aansluiting hebt, het duurt ongeveer een week voordat wij deze informatie binnen krijgen van KPN. Dit is hoogstwaarschijnlijk de reden waarom je Simyo Compleet nog niet kunt activeren. Ik wil je daarom vragen om dit nog een paar dagen af te wachten, totdat je minimaal 1 week je KPN Thuis aansluiting hebt. Zodra je in aanmerking komt voor Simyo Compleet, zie je in Mijn Simyo een tegel in het Overzicht met “Speciaal voor jou: Simyo Compleet”. Hier kun je de verdubbeling van je bundels dan activeren .
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Groetjes,
Roeqajja
Kijk voor de zekerheid ook nog even in de app Of je instellingen goed staan voor compleet!
Wat
Bedankt weer voor je hulp, Ron!
Groetjes,
Roeqajja
Super bedankt voor jullie hulp en antwoorden! Ik check het volgende week nogmaals :-)
Hoi
Bedankt voor je reactie. Dat is helemaal goed! Indien je nog vragen hebt hierover, kun je het gerust laten weten .
Groetjes,
Roeqajja
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.