.

Beantwoord

Hoe kan ik Sim Only aanvragen voor een ander?

  • 3 November 2014
  • 1 reactie
  • 360 Bekeken

Dag, 
Ik wil een los toestel met een sim-only abbonement (van simyo) kopen voor een vriendin. Het toestel koop ik elders, de simkaart via Simyo. De zaak moet wel bij mij bezorgd worden, zodat ik alles kan instellen, maar niet op mijn naam komen te staan. Hoe pak ik dat aan?
Eduard Vuurbeen
icon

Beste antwoord door Ernst 4 November 2014, 17:11

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi eduard vuurbeen, welkom op het forum van Simyo!

Ik heb dit topic met je vraag even in het subforum Abonnementen gezet. Op die manier kunnen andere forumbezoekers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.

Het is een beetje een lastige kwestie die je hier voorlegt.

Kijk, wanneer je een Sim Only bestelt vul je je eigen naam in, je eigen ID nummer, je eigen adresgegevens en je eigen bankgegevens.
De opgegeven naam moet overeenkomen met de opgegeven bankgegevens, want anders kunnen we niet incasseren.
Het adres maakt niet zoveel uit voor ons, zolang de klant zijn/haar simkaartje maar krijgt.

Het adres is ook wel weer aan te passen, evenals de bankgegevens. De naam en het ID nummer waarop het abonnement staat alleen niet. Nooit zelfs.
Wanneer jij het niet erg vind om dat abonnement voor eeuwig op jouw naam te hebben is dat zo geen probleem. Jij blijft alleen wél aansprakelijk voor eventuele ontstane schade en/of schulden.

Het allermakkelijkste is -denk ik- wanneer jij samen met je vriendin de bestelling doet. Dan kan jij alles intikken en zij is bij de betaling voor de reader of sms code.

wat denk je er zelf van, eduard vuurbeen?

Reageer