.

Beantwoord

Hoe kan ik overstappen van een abonnement naar een prepaid

  • 21 October 2014
  • 5 reacties
  • 547 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik wil graag overstappen van simonly naar prepaid en ik wil mijn nummer houden, maar ik snap niet welke stappen ik moet doen bij mijnsimyo. Ik hoor het graag. 
icon

Beste antwoord door Tiury 22 October 2014, 17:09

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Ik heb eens gekeken op mijn Simyo en ik zie wel een knopje prepaid bestellen, maar ik durf er niet op te klikken.
Veel te bang dat mijn sim only in rook opgaat.
Maar misschien zou jij dat wél kunnen proberen.
Anders maar even op een moderator wachten.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Htc, leuk om je weer eens terug te zien op het Simyo forum 🙂

Het mogelijk om over te stappen van een Sim-only naar een Prepaid simkaartje, mits je Sim-only contract afgelopen is. Ik zie dat dit bij jou het geval is, dus ik hoef je niet teleur te stellen!

Helaas gaat het niet zo eenvoudig als koorelle aangeeft 😉. Het enige wat je hoeft te doen is hier een nieuwe prepaid simkaart te bestellen en aangeven dat je het nummer wil behouden 🙂 Je vult hier alle gegevens in die je nu bij ons hebt en wij zetten vervolgens je nummer over.

Gaat dat lukken denk je? 😃
Badge
Handig om te weten Tiury dat het kan zoals jij het netjes uitlegt.
Stel je voor dat ik ooit zou willen switchen.

😛
Hi Simyo,

Ik heb een Sim Only abbonement die ik maandelijks kan opzeggen.
Ik vertrek naar het buitenland en mijn vraag is nu kan ik beter een Prepaid kaart aanvragen of mijn Sim Only op het laagste tarief zetten? Mijn nummer wil ik  graag behouden en op dit moment weet ik niet hoelang ik weg zal blijven. Wat zijn de kosten van het bellen in het buitenland met een Sim Only Prepaid?

ALvast bedankt,

Groetjes Christa
Reputatie 6
Badge +10
Hoi christa108, leuk om je op het Simyo forum te zien!

Je stelt meteen een goede vraag! Als je voor een langere tijd naar het buitenland vertrekt, dan adviseer ik altijd over te stappen naar een prepaid. Je betaald dan niet onnodig voor je abonnement en de buitenland tarieven komen overeen met elkaar :)

Ik moet hier wel bij zeggen dat je met een Simyo prepaid niet op internet kan in het buitenland, maar dit is sowieso onverstandig om te doen 🙂

Check hier zelf de tarieven nog voor de locatie waar jij naartoe gaat en check hier de zones.

Heb ik je vraag zo beantwoord? :)

@(koor)ellefoto Je hebt nu toch al allebei, prepaid en een sim-only? 😉

Reageer