.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn abonnement verlengen?

  • 24 June 2016
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Badge
Hallo Simyo,

Rond 7 juli loopt mijn abonnement af maar ik heb nog steeds geen opties voor het verlengen of het aanpassen van dat abonnement.
Mijn vraag is of dit pas begin juli zichtbaar is of is er een andere manier om dit abonnement aan te passen?
icon

Beste antwoord door Jihane 24 June 2016, 17:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Alex Wagenaar,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat fijn om te horen dat je nog een jaartje bij ons wilt blijven! Gezellig! Jouw contract loopt inderdaad af op 5 juli. Dit betekent echter niet dat je abonnement dan stopgezet wordt. Het enige dat op die datum verandert is dat je dan een maandelijks opzegbaar abonnement hebt. Je betaalt nog hetzelfde, maar je zit niet meer 'vast' aan een jaarcontract. Je bent pas weg bij Simyo als je zelf opzegt. Kortom: er gebeurt niets zonder dat jij daar actief toestemming voor geeft!

Natuurlijk is het wel mogelijk om te verlengen! Dit kan zeer aantrekkelijk zijn, omdat er bij verlenging sprake is van goedkopere tarieven. Heerlijk, toch? Je kunt dit doen door in te loggen op Mijn Simyo en dan te gaan naar Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen > Jaar verlengd - Extra voordelig. Je ziet dan die nieuwe prijzen bij de bundels staan. Zodra je je keuzes hebt gemaakt, scrol je naar beneden en klik je op 'Ja, ik wil mijn abonnement verlengen'. Hierna doorloop je simpelweg de stappen. Zodra de verlenging is doorgekomen ontvang je een e-mail, en gaan de nieuwe tarieven in vanaf de eerste van de volgende maand. Concreet betekent dit dat als je vandaag zou verlengen, die verlenging in zou gaan vanaf 1 juli.

Als je hier nog vragen over hebt hoor ik dat heel graag!

Groetjes,
Jihane
Badge
Hey Jihane,

Het is helemaal duidelijk zo dankjewel! alleen kan ik op de app niet die stappen zien op dit moment.. er staat alleen nog dat deze afloopt op 5 juli en verder niks. Maar ik denk dat dit wel komt na 5 juli of niet?

Met vriendelijke groet,

Alex
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Alex Wagenaar,

Fijn dat het antwoord van mijn collega het een en ander heeft verduidelijkt. Als je contract op 05-07-2016 afloopt, dan kan je nu al verlengen. Deze mogelijkheid hoor je ook te zien op de App, onder 'Bundels aanpasssen of MB's bijkopen?'.
Gebruik je wel de nieuwste versie van de Mijn Simyo App? Je kunt uiteraard ook verlengen via Mijn Simyo.nl > Instellingen > Abonnement.

Laat je me weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean

Reageer