.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn abo verlengen?

  • 23 March 2016
  • 8 reacties
  • 118 Bekeken

Badge
Hallo, in Mijnsimyo staat bij instellingen dat mijn contract afgelopen is en dat ik kan verlengen. Als ik dat vervolgens probeer (selecteren nog een jaar-bundels) kan ik niet verlengen. De balk pas bundels aan kan ik niet aanklikken. Enig idee wat er aan de hand kan zijn? Alvast bedankt.
Vr. Groet J. Hendriks
icon

Beste antwoord door Jesssica 24 March 2016, 10:57

Bekijk originele reactie

8 reacties

Is die button van "Nog een jaar" oranje? Zo nee die eerst aanklikken..
Badge
Bedankt voor je reactie. Die button is inderdaad oranje, maar er gebeurt niets als ik die aanklik..
Welke browser gebruik je? Probeer het eens met een andere..
Badge
Via de mobiele app werkt het niet, ook niet via I.E. of chrome op mijn laptop. Heel vreemd want er staat toch echt 'uw abonnement is afgelopen, klik hier om te verlengen'.
Kun je een printscreen maken van dat scherm waar je wilt verlengen? Vergeet uiteraard niet je persoonlijke gegevens te maskeren..
Badge
Ik heb inmiddels telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Mijn abonnement is niet afgelopen, is een foutje in het systeem. Wordt aan gewerkt. Nog bedankt voor het meedenken.
Ah zonde.. bedankt voor je terugkoppeling.. 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jesssica,

Allereerste onze excuses dat een antwoord van Simyo lang op zich heeft laten wachten. Jouw topic was niet eerder zichtbaar voor de moderators, dus we gaan uitzoeken hoe dit komt!

In elk geval goed om te lezen dat je contact met de telefonische klantenservice hebt gehad en ze het verder voor je uitzoeken 🙂. Hou je ons op de hoogte?

Groetjes, Tiury

Reageer