.

Beantwoord

Hoe kan ik Lowcall omzetten naar Simonly Simyo ?

  • 12 November 2014
  • 8 reacties
  • 420 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Hallo,

Ik las ergens op dit forum dat het mogelijk is om overstappen te stappen van voorheen Prepaid LowCall naar Simonly Simyo.

Daarbij heb ik drie vragen.

1.Simkaartnr. Mijn huidige kaart is geknipt, ik kan het sim-kaart nr. niet lezen, zie dit wel in mijn iPhone ICCID nr. staan.
Die bevat toch ook het Sim-kaart nr. Kan ik dat dan opgeven?
2. Wat gebeurt er met mijn tegoed op m'n prepaid. Wordt dat verrekend?
3. In voorgaande vraag zie ik dat de aansluitkosten à €15,00 vergoed worden. Wat moet ik daarvoor doen?

Alvast bedankt,

Marion
icon

Beste antwoord door Ali 13 November 2014, 17:18

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Gulik,

Leuk dat je je vraag hier stelt.


Het is inderdaad mogelijk om over te stappen van Lowcall naar Sim Only van Simyo.

Via onze website kan je een nieuwe bestelling plaatsen met nummerbehoud. Op deze pagina vind je meer info over het overstappen.

Het simkaartnummer kan je terugvinden op Mijn Simyo onder het kopje " Mijn gegevens".

Als overstapdatum geef je "zo snel mogelijk" aan. Wij zetten vervolgens je Lowcall abonnement over naar een Simyo Sim-only.

Bij een Lowcall aansluiting wordt geen gebruik gemaakt van beltegoed. Ik zie wel dat je een tegoed hebben opgebouwd omdat je een vooruitbetaling hebt gedaan. In dat geval zullen wij het tegoed terugstorten.

Bij een bestelling worden aansluitkosten berekend. Die krijg je uiteraard vergoed. Neem contact met ons op nadat de nieuwe simkaart geactiveerd is, dan zorgen wij ervoor dat de kosten komen te vervallen.

Zijn je vragen hiermee beantwoord ?
Dank, gaat lukken!
Zodra over zal ik een bericht hier achterlaten...
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Gulik,

Goed te horen dat het zo duidelijk is!
En helemaal fijn als je hier even een berichtje achterlaat of de overstap gelukt is.
Hallo Ruud,

Overstap lijkt gelukt, d.w.z. nieuwe Sim-kaart is geactiveerd en geinstalleerd in de telefoon, en ben bereikbaar onder m'n oude nummer.
Twee vragen nog.
Als ik inlog met mijn telnr. 06.******356 kom ik nog in mijn oude Low-Call aansluiting.
Zie daar ook nog m'n oude puk-code bij mijn oude Sim-kaart staan.
Ook kan in niet inloggen met mijn gegevens in de App m'n SmartPhone
Lijkt me dat dat niet goed is, kunnen jullie dat nog oplossen?

In eerdere reactie geven jullie aan: "Bij een bestelling worden aansluitkosten berekend. Die krijg je uiteraard vergoed. Neem contact met ons op nadat de nieuwe simkaart geactiveerd is, dan zorgen wij ervoor dat de kosten komen te vervallen." 
Wat moet ik daar nog voor doen, of kunnen jullie dat hiermee regelen?

Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +11
Hi Gulik,

Om met de tweede vraag te beginnen: die aansluitkosten heb ik gecrediteerd :)
En dan je eerste vraag: je hebt na het bestellen van je nieuwe abonnement een tijdelijk nummer en een nieuw wachtwoord gekregen voor Mijn Simyo.
Kun je met je huidige nummer en dat nieuwe wachtwoord inloggen? Als het goed is zie je dan je nieuwe gegevens en bundels.
Hallo Ernst,

Dank voor het terugstorten.
Wachtwoord ga ik opzoeken....
Het werkt, bedankt!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Gulik,

Dat is goed om te horen :)

Bedankt dat je laat weten dat het weer werkt.

Veel plezier met je nieuwe aansluiting!

Reageer