.

Beantwoord

Hoe kan ik extra MB's kopen?

  • 14 July 2015
  • 6 reacties
  • 226 Bekeken

Op onderstaande klantenservice pagina's staat dat ik voor de huidige maand extra mb's kan kopen via Mijn Simyo. Ik kan op die pagina echter nergens de optie vinden om dit te doen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet doen?

Kan ik extra MB's kopen?
Hoe koop ik extra MB's?

Edit:
Ok, ik heb gevonden dat het niet onder het kopje Overzicht moet, maar onder de tab Abonnement op de Instellingen pagina. Misschien kan dit aangepast worden op de service pagina's?
icon

Beste antwoord door Ernst 14 July 2015, 15:08

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi pettenstein, welkom op ons forum :)

Als het goed is, zul je het ook zien staan direct nadat je ingelogd bent. En dan rechtsbovenaan. Kun je me dat bevestigen?
Als ik inlog, zie ik op Mijn Simyo pagina niks staan over extra MB's kopen.

Ik zie het menu, met de opties: Overzicht, Verbruik, Facturen, Instellingen en VriendenDeal en de knop 'log uit'.
Daar rechts onder staat de melding dat over 18 dagen mijn nieuwe bundels ingaan.
Daaronder 5 blokken met: bellen-en-sms, internet, kosten, bundel-aanpassen en vriendendeal.
Daar weer onder is er nog een knop 'pas je bundels aan'.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi pettenstein,

Als je bent ingelogd, wil je dan kijken onder het tabblad Overzicht. Zie je bij het tegeltje 'hoeveel MB's je nog over hebt' ook de optie "Bekijk je verbruik"?

Door daar op te klikken, hoor je dan op een andere pagina te komen. Daar staat als het goed is "Altijd genoeg MB’s" met een knop "MB's bijkopen". Wanneer je op die knop klikt, komt er een andere pagina tevoorschijn met:

MB's bijkopen
Heb je deze maand toch niet genoeg aan de MB’s in je bundel? Dan kun je eenvoudig MB’s bijkopen. Heb je zo weer genoeg!

- Je bent per MB 14 cent voordeliger uit
- Je maakt geen kosten buiten je bundel
- Je kunt zo vaak MB’s bijkopen als je wilt


Daar staat de knop "500 MB extra tot eind maand 1 cent per MB".

Laat je weten of het lukt met deze instructies? 😳
Reputatie 7
Badge +9
Hoi pettenstein, welkom op ons forum :)

Als het goed is, zul je het ook zien staan direct nadat je ingelogd bent. En dan rechtsbovenaan. Kun je me dat bevestigen?


Ik bevestig dat je er alleen bij kunt komen via de MB knop.

Uhm...is extra MB's bijkopen ook mogelijk via de app? Heb het niet kunnen vinden.
Hoi pettenstein,

Als je bent ingelogd, wil je dan kijken onder het tabblad Overzicht. Zie je bij het tegeltje 'hoeveel MB's je nog over hebt' ook de optie "Bekijk je verbruik"?

Door daar op te klikken, hoor je dan op een andere pagina te komen. Daar staat als het goed is "Altijd genoeg MB’s" met een knop "MB's bijkopen". Wanneer je op die knop klikt, komt er een andere pagina tevoorschijn met:

MB's bijkopen
Heb je deze maand toch niet genoeg aan de MB’s in je bundel? Dan kun je eenvoudig MB’s bijkopen. Heb je zo weer genoeg!

- Je bent per MB 14 cent voordeliger uit
- Je maakt geen kosten buiten je bundel
- Je kunt zo vaak MB’s bijkopen als je wilt


Daar staat de knop "500 MB extra tot eind maand 1 cent per MB".

Laat je weten of het lukt met deze instructies? :$


Ik had inderdaad al een andere weg gevonden om er te komen. Toch bedankt voor de reactie.
Reputatie 5
Badge +11
Super :)
Dank je voor je terugkoppeling!

Reageer