.

Beantwoord

Hoe kan ik buiten de bundel gebruik voorkomen?

  • 5 February 2015
  • 4 reacties
  • 288 Bekeken

Hallo,

Voor mijn kinderen heb ik een bundel aangeschaft. Omdat ik niet voor verrassingen wil komen te staan en daar de tarieven buiten de bundel nogal hoog zijn zou ik graag willen dat het internet automatisch wordt uitgezet. Bellen wil ik ook graag geblokeerd hebben voor de rest van de maand.
icon

Beste antwoord door Ernst 6 February 2015, 11:44

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi MarkV6,

Ik heb een paar jaar geleden dit zelf met mijn internetbundel opgelost door een app te installeren.
Momenteel heb ik watchdog3g voor blokkering bij een bepaalde quota, nu max 500MB. Dit is op een Android toestel.
Voor mijn beltegoed weet ik eerlijk gezegd niet welke app daarvoor werkt, ze zijn er wel.

Misschien kan een ander hier nog even advies voor geven.

Welke toestellen zijn het?
Het is voor een Nokia Lumia. Een app is wel een idee maar als de ze de waarschuwingen negeren zit ik met de rekening. En dat wil ik dus niet.
Reputatie 3
Badge +9
Ik denk dat dit de enige oplossing is. Bij mijn weten regelt Simyo niet de blokkering.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi MarkV6, welkom op het Simyo forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic even verplaatst naar het subforum Abonnementen.

Martijn® zit aardig in de goede richting. Er zijn apps die je verbinding kunnen blokkeren, maar met Windows Mobile kan het zélf ook.
Misschien kan dit voor het bellen ook, maar dit kon ik zo snel niet vinden.


Martijn®, dank je voor het meedenken!

Reageer