Skip to main content

.

Ik heb onlangs een kpn internet+tv contract afgesloten.

Hierin stond dat mjn simyo bundels verdubbeld zouden worden.

Maar in mijn simyo kan ik hier niks van zien?


~Admin: titel aangepast i.v.m. betere vindbaarheid.

Hallo @Ptr1968 Simyo moet dat eerst controleren en bij akkoord wordt het geactiveerd.

 


Maar is al een maand geleden.

Moet ik dit ergens aanvragen ofzo?


Kijk eerst eens in de app bij:

instellingen

Persoonlijke gegevens

 

Berichten van Simyo

Persoonsgegevens, Zoals je contact- en factuurgegevens

of deze optie is ingeschakeld.


Gevonden,

Instellingen, abbonement, simyo compleet activeren 


Na activeren gaan je dubbele bundels in per de eerste van de volgende maand😉


Hoi @Ptr1968,

Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat het activeren van Simyo Compleet inmiddels is gelukt!

Je kunt Simyo Compleet ook activeren in het Overzicht, daar zie je dan een knop met “Speciaal voor jou: Simyo Compleet” indien je hiervoor in aanmerking komt. De verdubbeling van je bundels gaat dan inderdaad per de eerste dag van de volgende maand in. Je ontvangt na de activering hiervan meteen een bevestigingsmail.

Ontzettend bedankt voor de hulp heren!! @JanD en @Ron H 😄

Groetjes,
Roeqajja