.

Beantwoord

Het wijzigen van mijn Flex 4G bundel loopt anders dan verwacht, kan ik dit oplossen?

  • 1 July 2015
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

Badge
Hallo,

Ongeveer begin van deze maand heb ik een nieuwe Iphone aangeschaft. Meteen heb ik mijn bundel aangepast van 500MB naar 1000MB, vervolgens heb ik ook nog flex 4G aangezet. Ik dacht dat deze beide vanaf 1 juli in zouden gaan. Ik kwam er achter dat ik wel direct gebruik kon maken van flex 4G. Dezelfde avond, of de volgende dag, heb ik deze bundel meteen weer uitgezet. Ook heb ik niet gebruik gemaakt van 4G. Nu las ik net dat ik over de vorige maand wel 15 euro moet betalen, i.p.v. 10. Klopt dit wel? Want ik heb er geen gebruik van gemaakt en flex 4G vrijwel meteen weer stopgezet. Ook kan ik flex 4G nu niet aanzetten voor de nieuwe maand, wat ik wel graag zou willen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Elise
icon

Beste antwoord door Ruud 2 July 2015, 12:23

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Elise,

Welkom op het Simyo Forum!

Je weet dat een bundel altijd minimaal een maand loopt?
En ook de extra optie 4G Flex?

Voor de rest zal een moderator reageren.

Geniet van het weer!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Elise1994,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik zie inderdaad aan je gegevens dat je flink in de weer bent geweest met je Flex 4G bundel;)
Een wijziging gaat altijd per de eerste van de maand in.
Dit is anders bij een activatie van een bundel. Deze gaan per direct in:D Zodat je er direct gebruik van kun maken.
Dit zie je ook staan tijdens het wijzigen of activeren van een bundel.

De 4G bundel was nog niet actief, en is dus direct geactiveerd. Op het moment dat een bundel actief is, gaat de wijziging per de eerste van de volgende maand in.
Mits je de wijziging voor de 25ste van de maand doorgeeft.;)

Ik zie dat je de Flex 4G bundel nu weer op actief hebt gezet:D Dit is direct ingegaan. Werkt je 4G goed?

@maikel.twinnie, dank voor het meedenken!

Reageer