.

Beantwoord

Het contract wat ik krijg toegestuurd vind ik onduidelijk, wat kan ik doen?

  • 12 April 2016
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Hallo!
Ik wil graag mijn maandabonnement omzetten in een jaarabonnement met jaar verlengd. Lekker voordelig! :)
Maar ik vind het contract dat ik te zien krijg (pdf) na het wijzigen van mijn bundel nogal onduidelijk. Bij punt 3. Start abonnement wordt gesproken over het starten van de overeenkomst door mijn simkaart te activeren. Nou ben ik al jaren klant en neem ik aan dat ik niet nu ineens een nieuwe simkaart krijg. Het voelt een beetje gek om akkoord te gaan met een contract dat niet klopt. Hoe los ik dat op?
Bovendien lijken de website en app wat moeite te hebben met mijn voornaam. Joëlle wordt overal Jo�lle. Beetje jammer natuurlijk, helemaal op zo'n contract 😉
Alvast bedankt voor de hulp!
Groet, Joëlle
icon

Beste antwoord door Caspar 13 April 2016, 10:58

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Joëlle,

Welkom op het forum!

Leuk dat je verlengd hebt! Lekker voordelig inderdaad :D

Jammer dat het contract wat onduidelijk is. Punt 3 spreekt over het starten van de overeenkomst door het activeren van de simkaart. Dit is iets wat standaard in de contracten staat. Uiteraard is dit voor jou niet van toepassing omdat je al een simkaart hebt en je hoeft je daar dan ook geen zorgen om te maken. Helaas kan ik het contract niet voor je aanpassen, maar nogmaals je hoeft je geen zorgen te maken.

Ik zie gelukkig dat je naam op het forum wel goed weergegeven wordt! Ik zal kijken of we het kunnen aanpassen dat de ë op de app en op Mijn Simyo goed worden weergegeven. Dit ga ik aan onze webmasters vragen, maar ik ga mijn best doen om ervoor te zorgen dat de ë binnenkort wel goed te zien is op Mijn Simyo en de app.

Heb je hier nog verdere vragen over?

Groetjes,
Caspar
Hee Caspar!

Bedankt voor je antwoord! Ik heb het contract afgesloten :)
Ik heb verder geen vragen!
Kijk er naar uit mijn naam goed op de site en app te zien 😉 Het staat overigens ook fout om mijn contract en alle mails die ik van Simyo krijg. Zou tof zijn als het wordt aangepast!

Groetjes, Joëlle
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Joelle77,

Goed om te lezen dat alles nu duidelijk is en dat het gelukt is met je contract :D

Ik zal Caspar namens jou bedanken!

Uiteraard wil je de juiste naam op Mijn Simyo zien, dit is doorgezet naar onze technische collega's!

Laat je het weten als we je nog ergens anders mee kunnen helpen?

Groetjes,
Sean

Reageer