.

Beantwoord

Het annuleren of veranderen van een abonnementsaanpassing

  • 9 May 2013
  • 4 reacties
  • 292 Bekeken

Beste mensen,

ik heb pas op simyo.nl mijn abonnement aangepast, namelijk van 100 belmin/sms naar 200 belmin/sms. Deze zal dus in gaan vanaf juni.
Nu weet ik dat je maar 1 keer per maand je abonnement kunt wijzigen, maar ik heb me bedacht in mijn keuze en wil graag 300 belmin/sms ipv 200 belmin/sms in juni.

Is dit nog mogelijk of moet ik nu wachten tot juli voordat ik de 300 belmin/sms kan krijgen?


Groeten,

Joshua
icon

Beste antwoord door de leon 10 May 2013, 11:47

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +8
Beste mensen,

ik heb pas op simyo.nl mijn abonnement aangepast, namelijk van 100 belmin/sms naar 200 belmin/sms. Deze zal dus in gaan vanaf juni.
Nu weet ik dat je maar 1 keer per maand je abonnement kunt wijzigen, maar ik heb me bedacht in mijn keuze en wil graag 300 belmin/sms ipv 200 belmin/sms in juni.

Is dit nog mogelijk of moet ik nu wachten tot juli voordat ik de 300 belmin/sms kan krijgen?


Groeten,

Joshua


Hoi Joshp,

Zoals de leon al aangaf, kun je je bundels 1x per maand wijzigen. Je Simyo 200 bundel staat nu klaar om op 1-6-2013 in te gaan. Vanaf juni kun je weer een wijziging doorvoeren. Je kunt er dan voor kiezen om te wijzigen naar Simyo 300. Doe je dit voor 25-6 dan zal je wijziging op 1-7-2013 ingaan.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord?

Groetjes,

Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Wanneer ik inlog op simyo.nl kan ik bij "bellen en smsen" niks aanpassen. Wel bij mobiel internet..

Zoals je zelf al zei, 1 keer per maand aanpassen. Even wachten tot de volgende maand dus.
Wanneer ik inlog op simyo.nl kan ik bij "bellen en smsen" niks aanpassen. Wel bij mobiel internet..
Reputatie 3
Badge +9
Beste Joshua,
Is het voor jou mogelijk om deze opnieuw aan te passen?
Je kan tot 5 dagen voor het einde van de maand wijzigen, om in de daarop volgende maand gebruik te kunnen maken van je nieuwe bundel.

Reageer