.

Beantwoord

gemakkelijk aanpasbaar

  • 13 February 2013
  • 3 reacties
  • 308 Bekeken

Badge
====================================================                                         
Ik lees dit op de website van Simyo :

Gratis maandelijks aanpassen     
    Correct     
====================================================


En dan denk ik : ik sluit een abonnement op een bepaalde hoogte stel 100 belminuten, dat is het contract.
Dan denk ik vervolgens : dan kan ik lopende de maand de bundel tot het eind van de maand ophogen om in de praktijk er achter te komen, hoe mijn belgedrag gaat worden.

Ga ik dat proberen ..... lijkt het of het gehele abonnement aangepast wordt, en erger ....... is nu de 13e , kan pas ingaan op de 1e van de volgende maand en dat is nu juist de bedoeling niet.  De noodzaak wordt gevoeld, het moet NU!.   ;-)

Dat gevoel van gemakkelijk aanpasbaar is dus duidelijk niet correct ?
icon

Beste antwoord door Alex 14 February 2013, 14:31

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Simbad,

Je kunt inderdaad gratis ja abonnement maandelijks aanpassen. Wanneer je je belbundel of internet bundel wijzigt dan zal de aanpassing per de 1ste van de eerste volgende maand van kracht zijn. Het toevoegen van een sms of internetbundel zal per direct ingaan. Alles over je bundels aanpassen vind je hier.

Het is dus niet mogelijk om de belbundel aanpassing per direct in te laten gaan.

Groetjes,

Alex
Badge
Dank voor je antwoord Alex, niettemin ben ik van mening dat jullie dan toch iets moeten doen aan de wijze van interpretatie en presentatie.
Vermoedelijk zijn jullie ( en anderen ) in hoofdzaak gericht op mensen die al tig tijd gebruik maken van abonnementen en bundels, en dus jullie terminologie kennen.

Hoor ik niet toe. En wanneer ik zo alleen al dit forum doorlees, velen met mij.
Immers, voor mezelf gesproken, zo rond de helft van de maand realiseer je je, dat er wat weinig rest saldo is en wilt best wel bijbetalen, dat kan niet,  dus heb je weinig keuze : niet meer bellen met Simyo ........  immers, wel bellen betekent afrekenen met 31 cent per minuut, dat is wel heel erg ver verwijderd van de 3 cent waar je voor "over" gaat. Een soort bewuste strafkorting ?

Kan me voorstellen dat die 'rode kaart' een goed middel is voor wanneer je niet op tijd reageert. Voor de goedwillenden is dit het lid op de neus.

Zelf beschik ik over een dual sim telefoon, dus met 2 simkaarten tegelijkertijd. Je begrijpt dus, dat de Simyo kaart dan "verhuist" naar het tweede plan en ik de voorkeur ga geven aan die andere kaart, die laten me halverwege de maand niet zitten. Geldt in mijn geval ook voor mijn eega, zijn er maar twee, en toch beschouw ik het niet als commerceel. En al zeker niet klantvriendelijk.

Niet Simyo, maar 'niet Slim joh'. 😕
Reputatie 5
Badge +10
Hoi simbad,

Ik kan me voorstellen dat niet iedereen bekend is met de terminologie en de regels. Wij kunnen echter niet all informatie vooraan op de website zetten. Daarom staat dit soort informatie tussen de veelgestelde vragen en op het forum.

Groetjes,

Alex

Reageer