.

Beantwoord

Geen signalering als je bundel is verbruikt of geen bundel hebt?

  • 19 July 2015
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Badge
Ik heb een bel en data abonnement wat ik regelmatig aan en uitzet ivm verblijf in buitenland.
Nu heb ik voor 25 juni voor de maand juli weer mijn beltegoed verhoogt, maar internet gaat meteen in, daarmee dus gewacht.
Nu ben ik in Nederland, en omdat mijn rekening klaar stond tot mijn schrik opeens een hoog verbruik zag, klopt internetbundel niet aangezet.
Heel vreemd dat ik hiervoor geen sms of ander signaal heb gekregen.
Heb nu al ruim 25 euro buiten de bundel verbruikt, dat is buitenproportioneel, aangezien ik een vrij consequent verbruik heb in NL of als ik niet in NL ben.
Daar kan toch wel iets aan worden gedaan hoop ik.
icon

Beste antwoord door Ali 21 July 2015, 14:01

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi jetenbo,

Goed dat je weer op het forum bent.

Je hebt op 19 juni je belbundel aangepast van 100 naar 200 minuten. De wijziging is op 1 juli uitgevoerd.

Vanaf 14 juli heb je gebruik gemaakt van mobiel internet. Ik zie dat je de internetbundel op 18 juli hebt aangevraagd. Deze is direct ingegaan. Tussen 14 en 18 juli had je geen internetbundel en is het verbruik berekend als buiten de bundel. Dit tarief van € 0,15 ligt hoger dan het tarief voor mobiel internet binnen de bundel.

Doorgaans ontvang je een sms wanneer je enkele MB's hebt verbruikt wanneer je gebruik maakt van internet zonder een databundel. Heb je deze niet ontvangen?

Reageer