Skip to main content
Ik heb sinds gistermiddag ineens geen service meer. Dit houdt in dat ik niet kan bellen, smssen of internetten. Erg vervelend! Rekeningen zijn betaald en heb al mijn instellingen gereset. Kan helaas niet testen of dit aan mijn telefoon ligt, want ik heb geen andere waar deze kleine simkaart in past. Ik heb een Iphone4. Weet iemand wat hier aan de hand is? Hoor het graag snel want ik gebruik deze telefoon voor mijn werk.
Beste JudithM,



Misschien vreemde vraag, maar was er sprake van hoogverbruik waardoor je afgesloten was/bent?
Nee, ik blijf elke maand keurig binnen mijn bundel....ik begrijp er niks van! Alle instellingen zijn gereset en de rekeningen betaald. Toch maar even naar de Apple store om te kijken of het niet aan mijn telefoon ligt. 
Hoi JudithM,



Ik heb zojuist ook gereageerd op je bericht in dit topic.

Om het forum overzichtelijk te houden, wil ik je vragen om eenzelfde bericht maar in één topic te plaatsen, daarom ga ik dit topic sluiten 🙂.