.

Beantwoord

Kan niet bellen, gebeld worden en internetten

  • 20 August 2013
  • 16 reacties
  • 1868 Bekeken

Dag Simyo team,
Sinds gisteren (19 aug) kan ik niet meer bellen met mijn mobiel. Ook kan ik niet gebeld worden. Dan krijgt de beller te horen: deze telefoon is niet in gebruik. Internet werkt ook niet, wel kan ik als ik thuis ben via wifi online met de mobiel. Verder kan de rekening gewoon worden afgeschreven, het is niet zo dat ik te weinig saldo heb. Wat is het probleem?
Groet Michelle
icon

Beste antwoord door Ernst 22 August 2013, 11:25

Bekijk originele reactie

16 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heb je een mogelijkheid om je simkaart even in een ander toestel te stoppen?
Heb je een mogelijkheid om je simkaart even in een ander toestel te stoppen?


Nee, maar ik heb inmiddels wel weer bereik!

Bedankt 🙂
Reputatie 7
Badge +9
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. :o
Of misschien hing er gewoon ergens een mannetje met een schroevendraaier in een telefoonpaal.

I.ig. bedankt voor de terugkoppeling.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi MichelleS, en welkom op het Simyo forum :)

Bedankt voor de hulp, de leon! Gelukkig werkt alles weer naar behoren.

Wie weet was het inderdaad een mannetje met een schroevendraaier in een telefoonpaal, ik kan in elk geval niet zien dat er iets bijzonders was met je aansluiting.
Hey,

Ik heb nu ook al een dag geen bereik (alleen voor WiFi wel). Ik heb een abonnement, heb nog genoeg belminuten/sms/Mbs over en nog genoeg geld om de rekeningen af te schrijven. Kunnen jullie zien wat het probleem is??

Groetjes,
Heleen
Badge +8
Hey,

Ik heb nu ook al een dag geen bereik (alleen voor WiFi wel). Ik heb een abonnement, heb nog genoeg belminuten/sms/Mbs over en nog genoeg geld om de rekeningen af te schrijven. Kunnen jullie zien wat het probleem is??

Groetjes,
Heleen


Hoi hrosken,

Ik zie op dit moment niets geks aan je aansluiting. Je bent dus niet geblokkeerd. Geeft je telefoon een melding?
Ik zou in ieder geval al even je toestel 10 minuten uitschakelen en daarna weer aanzetten. Dan kan de simkaart zich opnieuw aanmelden. Mocht dit niets opleveren, dan wil ik je vragen je simkaart in een ander toestel te proberen, en aan te geven wat er dan gebeurt. Ik ontvang dan ook graag je volledige postcode, zodat ik kan kijken of er op je locatie iets aan de hand is.
Laat je het even weten?


Groetjes, Charlene
Hey, Ik heb nu ook al een dag geen bereik (alleen voor WiFi wel). Ik heb een abonnement, heb nog genoeg belminuten/sms/Mbs over en nog genoeg geld om de rekeningen af te schrijven. Kunnen jullie zien wat het probleem is?? Groetjes, Heleen Hoi hrosken, Ik zie op dit moment niets geks aan je aansluiting. Je bent dus niet geblokkeerd. Geeft je telefoon een melding? Ik zou in ieder geval al even je toestel 10 minuten uitschakelen en daarna weer aanzetten. Dan kan de simkaart zich opnieuw aanmelden. Mocht dit niets opleveren, dan wil ik je vragen je simkaart in een ander toestel te proberen, en aan te geven wat er dan gebeurt. Ik ontvang dan ook graag je volledige postcode, zodat ik kan kijken of er op je locatie iets aan de hand is. Laat je het even weten? Groetjes, Charlene


Bedankt voor je bericht. Er was geen melding gegeven, maar het werkt nu weer.
Groetjes
Hallo,

Ik heb al de hele dag(sinds dat ik mijn beltegoed heb op gewaardeerd) geen bereik. Ik kan niet bellen, gebeld worden, smsen en smsjes ontvangen.

Ik heb de telefoon al 10 minuten uitgeschakeld en weer aangezet en de simkaart in een andere telefoon gedaan, maar zonder resultaat.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Mvg.
Nico
Ik heb net even bij mijn moeder gekeken (die belt ook met Simyo) en die kan wel gewoon alles. Dus een storing zal het niet zijn.
Reputatie 5
Badge +11
Bedankt voor je bericht. Er was geen melding gegeven, maar het werkt nu weer.
Groetjes


Gelukkig maar 😃
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb net even bij mijn moeder gekeken (die belt ook met Simyo) en die kan wel gewoon alles. Dus een storing zal het niet zijn.

Hoi Nico van Drunen,

In je gegevens zie ik dat je inmiddels weer gebruik maakt van je aansluiting. Ik kan verder ook geen dingen vinden die niet kloppen, dus naar de oorzaak valt enkel maar te gissen...
Ik heb hetzelfde probleem! Sinds gistermiddag kan ik niet bellen, smssen en internetten. Ik mijn telefoon al gereset, maar dat maakte niks uit. Iemand suggesties?
Reputatie 3
Badge +9
Als dat gaat even je simkaart in een ander toestel.
Het kan ook zijn dat er mast zijn in jou problemen omgeving.
En anders kijkt de klantenservice wel even naar je aansluiting.
Badge
Hallo, ik kan niet meer bellen en internetten, heb gisteren een machtiging afgegeven voor eenmalige incasso en staat voldoende saldo.
Badge +6
Ik heb hetzelfde probleem! Sinds gistermiddag kan ik niet bellen, smssen en internetten. Ik mijn telefoon al gereset, maar dat maakte niks uit. Iemand suggesties?

Hoi JudithM,

Ik zie dat je ook contact hebt gehad via e-mail met onze klantenservice en dat is aangeraden om even je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of je dan hetzelfde probleem ervaart.

Ik verneem graag je bevindingen! :)

@Martijn® dankjewel voor het meedenken! 🙂
Badge +6
Hallo, ik kan niet meer bellen en internetten, heb gisteren een machtiging afgegeven voor eenmalige incasso en staat voldoende saldo.

Hoi anitayy,

Welkom op het forum van Simyo! :)

Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice en dat zij navraag voor je hebben gedaan bij onze Netwerkspecialisten, waaruit bleek dat er op het moment werkzaamheden zijn aan de mast.

Ik hoop dat deze werkzaamheden spoedig zijn afgerond en je weer volledig gebruik kan maken van je aansluiting 🙂.

Reageer