.

Beantwoord

Geen e-mail ontvangen voor activering SIMkaart

  • 4 September 2013
  • 3 reacties
  • 1107 Bekeken

Badge
Ik heb een SimOnly abonnement aangevraagd en hiervoor inmiddels de sim kaart ontvangen.
Maar de bijbehorende e-mail met het wachtwoord heb ik niet ontvangen, en er zijn alweer een paar dagen verstreken dus hij zal ook wel niet meer komen. Bellen naar 1200 levert vooral veel wachttijd op en dus geen soelaas. En ik wil uiteraard de SIMkaart graag in gebruik gaan nemen. Help?
icon

Beste antwoord door Ernst 5 September 2013, 14:37

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi droppie,

Welkom op het Simyo forum :-)

Ik heb even gezocht op jouw naam en postcode/huisnummer, en ik zie inderdaad een nog niet geactiveerde simkaart.
Je had ook al gebeld met de telefonische klantenservice en je zou je mail nog eens checken, heb je ze al gevonden?

Je gebruikt voor je nieuwste abonnement een afwijkend e-mailadres, dubbelcheck dus even of je geen schrijffouten hebt gemaakt 🙂
Badge
Ik heb heel dubbeldubbelgecheckt of ik op het opgegeven e-mailadres wel mail kan ontvangen.
Het e-mailadres klopt ook met wat ik in de aanvraag heb opgegeven, want als je bij het scherm om een nieuw wachtwoord aan te vragen een verkeerd e-mailadres invult, dan klaagt hij daar gelijk over. Ik vul het goede adres in (want hij klaagt niet), waar ik ook daadwerkelijk mail op kan ontvangen, maar ik krijg geen wachtwoord binnen. En zonder dat kan ik niet inloggen en dus niet activeren. Het begint vervelend te worden want de simkaart ligt er nu sinds dinsdagochtend.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi droppie,

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met je postcode, huisnummer, email adres en legitimatienummer (dat je hebt opgegeven bij je bestelling)? Dan ga ik het voor je oplossen, want dit is natuurlijk erg vervelend.

Groetjes,

Alex

Reageer