.

Vraag

Geen dubbele MB's toegekend, waar ligt dat aan?

  • 17 December 2022
  • 7 reacties
  • 81 Bekeken

Hoi,

Ik heb geen dubbele mb's gekregen bij het afsluiten van mijn abonnement, terwijl dat wel onderdeel van de deal was. En tevens de reden dat ik voor Simyo gekozen heb ipv een andere provider.

Ik heb namelijk wel KPN Vast Internet op mijn adres. Ik heb de adressen gecontroleerd op typ/spel/spatie- fouten, en wat in de database van KPN staat komt overeen met wat ik bij Simyo heb ingevoerd. Hoe kan dit nou? Kunnen jullie dit zien en fixen?

Vriendelijke groeten,

Tamara


7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Het kan zijn dat je bij Mijn KPN uit heb staan dat zij jouw gegevens met derden mogen delen; Simyo is een zo'n derde partij.

Reputatie 7
Badge +7

Je moet dit ook expliciet aanvragen. Heb je dat gedaan?

Je moet dit ook expliciet aanvragen. Heb je dat gedaan?

Hoe doe je dat dan? 

Bij het afsluiten van mijn Simyo abo heb ik aangevinkt dat ik op mijn huisadres KPN vast internet heb. Door dat vinkje aan te tikken, stond in mijn abo dat ik 12gb ipv 6gb zou krijgen.

Meteen daarna kreeg ik een automatische afwijzing van Simyo per mail...

Het kan zijn dat je bij Mijn KPN uit heb staan dat zij jouw gegevens met derden mogen delen; Simyo is een zo'n derde partij.

Als ik op mijnkpn.nl inlog en naar privacy instellingen ga, zie ik nergen een optie om mijn gegevens met derden te mogen delen. Weet jij hoe ik dit aan kan zetten?

Reputatie 7
Badge +7

Het gaat de volgende maand pas, dus als je dit een dezer dagen hebt aangevraagd moet je wachten tot de oliebollen op zijn.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @TamaraC,

Bedankt voor je bericht. Ik heb meteen even meegekeken op je aansluiting. De optie waar @Groentjuh het over heeft zijn de Persoonsgegevens, dit kun je via Mijn Simyo terugvinden bij Instellingen> Persoonlijke gegevens> Berichten van Simyo> Persoonsgegevens inschakelen. Deze optie staat bij jou al goed! Hiermee kunnen wij controleren of je een KPN Thuis aansluiting hebt op je adres.

Ik heb je huisnummertoevoeging in ons systeem aangepast van 01 naar 1, ik zie nu dat je wel in aanmerking komt voor Simyo Compleet. Ik heb dit dan ook gelijk voor je geactiveerd, je hebt hier een bevestigingsmail over ontvangen als het goed is :). Vanaf januari worden je bundels verdubbeld, je abonnement gaat ook pas van start in januari dus dat komt goed uit 😊.

Bedankt voor jullie hulp! @Groentjuh en @wimj12

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +7

Dan heb geluk dat het zo simpel is.

Er zijn ook bijzondere adressen van bijvoorbeeld woonboten.

Tegenover Dorpsweg 12

Of zoiets. Als het ene systeem dat wel, en het andere niet accepteert heb je een probleem.

Reageer