.

Beantwoord

Gaan jullie mee met Ben maandopzegbare prijzen?

  • 5 June 2015
  • 6 reacties
  • 144 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 9 reacties
Goedendag,

Gaan jullie binnenkort mee met de BEN maandopzebare prijzen?

Deze heeft nu 300min/mms + 1000MB voor 15,- min 1,50 is 13,50 euro. (betaal je altijd, mits jezelf switcht natuurlijk net zoals bij
jullie.)

zou zeer interessant zijn voor velen, iig mijzelf 😉
icon

Beste antwoord door Naomi 8 June 2015, 12:52

Bekijk originele reactie

6 reacties

Die aanbiedingen lijken altijd heel aanlokkelijk en zodra een andere provider een actie heeft volgen dit soort vragen.
Hoewel je natuurlijk altijd zelf vrij bent om te kiezen zou ik me, als ik jouw was, verder verdiepen in de daadwerkelijke kosten. Denk ik hier bij aan de tarieven, hoe de belminuten berekend worden etc etc.

Na enige jaren klant te zijn bij Simyo kan ik je vertellen dat Simyo altijd bij hun eigen visie blijft en niet meegaat in acties (Ik noem het lokkertjes) van de concurrent.

Nogmaals je bent volledig vrij om te doen wat je wilt. Ik geef alleen wat tips en advies.

PS: Denk ook aan de dekking 😉
Bedankt voor je uitgebreide toelichting Raytje, maarruh dat was niet de vraag.

In het verleden zie je de aanbieders ook naar elkaar toe komen, zie historie van de prijzen van Simyo zelf in vergelijk met andere aanbieders, En Simyo doet ook aan reclame=lokken hoor. ;-)

Zoals je impliciet kan lezen, ben ik graag Simyo klant anders had ik de vraag niet (zo) gesteld, en was al over.
Hoop (wellicht in tegen beter weten in) dat ze nu ook volgen, en wil niet elke 'minuut' in Mijn Simyo' kijken. Je moet namelijk ook daar zelf omzetten (logisch) en kan je zomaar een goedkoper tarief mislopen.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi E-OnE,

Leuk om te lezen dat je graag Simyo klant bent 🙂 Ik begrijp dat je een actie hebt gezien bij een andere provider met andere tarieven. Voorlopig komt er geen wijziging in onze tarieven. Stel dat er een wijziging komt, dan zullen we je hierover informeren. Laatst hebben we onze tarieven gewijzigd, hierover is toen op 3 december 2014 een e-mail gestuurd. Zolang je je e-mails goed in de gaten houdt, hoef je dus niks te missen ;)

Hopelijk blijf je nog lang klant bij ons. Wanneer je overstapt alleen vanwege het tarief dan zullen we dit heel jammer vinden. Hier blijf je natuurlijk wel vrij in.

Heb ik je vraag goed beantwoord?

@Raytje; dankjewel voor je uitgebreide reactie. Erg fijn om te lezen 😳
Ja hoor voldoende zo, Naomi.
...zie niet zo snel hoe ik hem kan sluiten zelf dit draadje?
Dat kunnen alleen moderators. Maar gebeurt in principe niet, zo kunnen andere klanten eventueel ook reageren met op of aanmerkingen.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi E-OnE,

Fijn dat je vraag beantwoord is.

Als er een antwoord is gegeven op de vraag wordt de topic niet gesloten. We zetten het alleen op 'beantwoord'.

In principe sluiten we nooit topics af. Alleen als dit in strijd is met de huisregels van het forum. Daar heb jij je keurig aan gehouden 🙂

Reageer